potjes voeding

Discussie in 'Voeding' gestart door sweet978, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    #1 sweet978, 12 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
    hai dames,

Ik ben heel enthousiast begonnen met het zelf maken van fruit en groente hapjes...
    fruit ging prima...maar.. sinds ik met de groente hapjes begonnen ben... ( lees wortel en spercieboon) weigert ze al het verse.. alleen een potje is goed.
    Nu heb ik daar in principe niet zo een bezwaar tegen ( ik ben t nu gewoon langzaam aan t mengen) maar...de 4 maanden potjes..tja.. daarvan zijn er maar 3 verschillende soorten of zo..dus.. ben ik gaan kijken bij de 6 maanden potjes maar.. daar zit overal natrium in.. nu is dat volgens mij zout..
    t is misschien te verwaarlozen 0.003gr ofzo.. maar.. t eerste jaar moest je toch zoutloos doen?
    Of is natrium.. net als fruitsuikers een natuurllijk produkt en zit t in alle verse produkten ook?

Alvast bedankt:)

2. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Als ik me niet vergis, mogen ze kleine hoeveelheden natrium binnenkrijgen. Ik zou eerlijk gezegd niet weten of dat van nature aanwezig is. Lijkt me wel, maar durf dat echt niet met zekerheid te zeggen.
    Ik kan me ook niet voorstellen namelijk dat Olvarit/Friso ed zout toevoegen terwijl er wel bepaalde richtlijnen zijn voor voeding voor baby's.

3. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ik vond dat idd ook al vreemd.. maar sinds ik een kleine heb .. bekijk ik de ingredienten erg goed..en t viel me op..

in iedergeval bedankt voor t meedenken:)

Deel Deze Pagina