hoi meiden, ik heb nu al een tijdje last van duizeligheid, de ene dag wat meer dan de andere dag. het is echt heel vervelend en soms zo erg dat ik moet gaan zitten, en eingelijk vind ik het soms ook wel een beetje eng. We hebben nogal veel zorgen met onze zoon, we weten sins twee maand dat hij a.s.s heeft plus adhd, ook heeft hij hele erge allergieen en hier heeft hij ook epipennen voor. ook moeten we vaak voor hem naar het ziekenhuis en ggz. soms zitten we wel vier keer in de week in het ziekenhuis..... verder heb ik nog twee kinderen om voor te zorgen een kindje van 2 en een baby van zes maanden.... ik heb gewoon heel veel stress, maar nu dus ook zo duizelig..... ik weet eingelijk niet wat ik met mijn verhaal wil bereiken mischien gewoon even mijn hart luchten.....want het is soms gewoon heel heftig..... groetjes willow
Vervelend meis, kan zeker met stress te maken hebben hoor!! Eet je wel goed? Eventueel iets van ijzertekort kan volgens mij ook duizeligheid veroorzaken, of een lage bloeddruk (eet eens wat dropjes of bouillon en kijk of het beter gaat! ) Mijn moeder heeft de ziekte van Menière, zou je ook nog kunnen voorleggen bij de H.A. maar dat verloopt volgens mij echt in aanvallen , bij haar duurt het dan echt een paar uur en moet ze naar bed. Met medicatie duurt de aanval bij haar 'maar' 3 kwartier, is wel heftig. Maar jij heel veel sterkte met je kindjes er komen vast betere tijden aan!!
Het zou door stress kunnen komen. Ik heb er een paar maanden geleden veel last van gehad. Op dit moment voel ik dat het weer terugkomt, door stress. Even naar de huisarts lijkt me wel een goed idee. Veel succes!
Herkenbaar. Ook door veel stress vaak duizelig. Vaak is het dan continu aanwezig en soms dan echt het gevoel alsof ik draai. Je kan altijd even je bloeddruk laten meten, maar kan het ook zo zijn dat je misschien (onbewust) hyperventileert. Als je je weer zo duizelig voelt, leg dan eens je hand op je buik en adem daarheen. Vaak word je dan nog duizeliger, maar daarna trekt het weg. Sterkte en heel veel succes
Ik was ook duizelig en de huisarts vroeg toen of ik draaierig was of dat ik niet meer kon staan (duizelig). Dat laatste zou meer duiden op problemen met het evenwichtsorgaan en draaierig kan van lage bloeddruk en bv ijzertekort. In combinatie met de stress zou ik denken aan lage bloeddruk, maar zaken uitsluiten is altijd wel prettig. Succes de komende tijd!