Dit zijn onze favorieten tot zo ver... en mijn twijfels ! Vind ze allemal leuk, maar ik twijfel altijd zoooo veeeellll. HORMONE! S.V.P jullie eerlijke meningen gevraagd. Tom te saai David te saai Nicholas (met roepnaam Nick) Nick rijmpt verkeerd Josh te americans, te kinderachtig voor een volwassenen kerel Colin/Collin beetje aso Maximilian (met roepnaam Max) Max mischien te honds? Quinn te unisex, te feminin Heel erg bedankt voor jullie reacties![FONT="][/FONT]
Ik ben het eens met alle commentaren die je zelf op de namen geeft hihi...sorry aan mij heb je dus niet veel vrees ik
Bij Quinn denk ik altijd: "ten/tin" ontbreekt... Bij Josh ontbreekt "ua" De rest vind ik mwa Ik ga voor Tom
Maar je vind deze namen wel leuk ondanks je eigen commentaar? Het zijn allemaal prima namen ! Ik zou dus niet bang zijn voor andere meningen. Ik vind Max en Tom het leukst. Tegenwoordig kun je je hond elke naam geven en is max geem typische hondennaam vind ik.
David natuurlijk, ik vind dat echt de allermooiste jongensnaam die er is, stel me er een mooie, intelligente, stoere jongeman bij voor. Tom vind ik ook erg leuk, en Max is ook niet onaardig. De rest vind ik niet zo leuk.