Kan de naam Jack wel of niet? Mijn zus heeft: Jack Benjamin Jack David Jack Vincent Jack Olivier in gedachten.... Ze zijn wel bang dat het misschien een beetje aso is, omdat het een Engelse naam is?[FONT="][/FONT] [FONT="] [/FONT]
Beetje ouderwets, maar Jack kan prima voor een kind of het nou Hollands is of Brabants of Gronings. Snap niet zo goed wat de provincie er mee te maken heeft?
Ik ben er één die Dj-namen vaak ordi/aso, hoe je het wilt noemen, vind( bv. alle jay-nog-wat-namen). Maar Jack vind ik een leuke stoere jongensnaam!
Jack is een leuke en stoere naam. Niks aso's aan. Ik kan me er soms over verbazen wat hier aso word gevonden.
Ik vind Jack ook een leuke naam. Bedenk wel dat er nog altijd mensen zullen zijn die Jak zullen zeggen
Nou, inderdaad Ik hoor ook vaak dat namen als Jazzlyn 'aso' of 'ordinair' zouden zijn, maar waarom dan? Kunnen toch ook hele lieve kindjes zijn, zij het eventueel met een tintje? Kijk, als we het nu hebben over Candy-Cake of over Shelly-Hunnyboo, dan kan ik me daar maar één beroep bij voorstellen, maar verder..? En dan te bedenken dat bij 'de tokkies', dé familie van Nederland die als het toppunt van asociaal wordt / werd gezien, namen voorkwamen als 'Hanna' en dergelijke. Dáár hoor je dan weer nooit over dat het zo'n 'aso-naam' is
Ik ben een van die mensen die namen, tot mijn schaamte, snel ordi of aso vind maar Jack vind ik dus best leuk
Grappig, ik herinner me juist dat er vaak werd gezegd dat ze Hanna een 'tokkienaam' vonden. Vanwege Hanna Tokkie dus.