Ook al zijn we vrij zeker van de naam die we nu toch uiteindelijk hebben gekozen. Ook al vind niemand leuk wij vinden het erg leuke naam. Maar toch ben ik nog niet helemaal over. Wat vinden jullie van de naam mila (miela)
Ik vind het een leuke naam wij kennen ook een kindje dat zo heet, nooit een rare reactie op gehad in hun geval
Mwa ik weet het zelf eigenlijk niet wat ik ervan vind. Toen ik het in mijn omgeving rondvroeg, was er ook niemand die hem mooi vond. Deden de meesten aan een dik kind denken of aan een paard.
Huh? Vinden de meeste mensen dit niet leuk? Ik dacht dat dit juist een vrij populaire naam was tegenwoordig, haha! Ik vind het een hele lieve naam!
Mila vind ik persoonlijk niet zo mooi. Buiten dat geloof ik dat het een nogal populaire naam is (hoor hem geregeld voorbij komen) en dan vind ik het ook al niet zo leuk. Als mijn kind later naar school gaat, moet ze niet hetzelfde heten als 3 andere kindjes uit haar klas snap je? Maar goed, als dit jullie keuze is dan moet je je niets van een ander aantrekken en lekker voor die naam gaan. Zoveel mensen, zoveel meningen.
Mila vind ik leuk maar te veel voorkomend. Jullie andere naam vind ik juist veel leuker. Het is geen ingewikkelde uitspraak maar toch een unieke naam.
Bedankt allemaal ik Vind ze allebij leuk en silla komt inderdaad heel weinig voor en maakt het uniek net als ons kindje... Ik vind mila leuk omdat het iets " normaler" is en dus ook wat meer voorkomt. Maar ook moet ik denken aan en wachmachine met Miele
Super leuk! Als dit een meisje is, krijgt ze Mila als 2e naam. Omdat we de 1e naam net iets mooier vinden.