Waarom is je bolletje vandaag open? Ennuh... zou ik het dan toch goed hebben met je eisprong itt de echo van 2 dagen daarvoor
Ja, vandaag een kruis 'gekregen'. Heb afgelopen dagen getest, maar waren allemaal retenegatief. Tis afwachten!
Tuurlijk! Mn screenshot doet t alleen ff niet, maar als je op m'n ticker tikt, zie je m ook. Ik hoop dat t klopt. Op de 1 of andere manier voel ik me heel onzeker deze cyclus. Voelme ook 'anders', zonder dat ik er echt mn vinger op kan leggen. Gisteren rook ik de asbak (tenminste, ik rook iets goors, m'n dochter zei dat het de asbak was die op de tuintafel stond) .. En dat is voor mij zeer uitzonderlijk, omdat mijn reukorgaan voor 85% beschadigd is. Ook heb ik VEEEEEL witte afscheiding en wat geïrriteerde schaamlippen, dacht ook aan een schimmel, maar het is gelukkig al minder vandaag.
Uuhmmmm ff met 2 benen op de grond zetten... je bent nu dan pas 3 dpo. Kwaaltjes van een zwangerschap kan je nog niet hebben . Ik zou eerder denkendat de wind jouw kant op stond en dus meer geur jouw kant op kreeg
Wat hierboven gezegt word klopt helaas wel zo snel kan je onmogelijk al die symptomen hebben. Probeer niet teveel te zoeken achter alles, dat zorgt helaas enkel voor een teleurstelling. Ben wel heel blij voor je dat weer een normale cyclus hebt!
Nou dat dacht ik dus ook... En ik ben heel nuchter wat dat betreft. Ik snap er zelf ook niks van. Heb zelfs mn 'werk' afgezegd gisteren omdat ik me zo kut voelde en afwezig. Niks voor mij, ik ben een rauwdouwer... We wachten het af!
Ja je moet zoizo afwachten. Hoelang was je LF vorige cyclus? Symptomen kunnen nu ook echt nog niet. Ik ben er echt heel rustig in nu ik geloof er gewoon niet meer in . Kan het ook enkel maar meezitten als het wel lukt. Maar ik schat de kans veel kleiner dat het op de natuurlijke manier lukt sinds de gyne me vertelde dat ik pco heb. Ofja of het ook echt zo is blijft nog een raadsel natuurlijk
Ah goed hoor! Inmiddels 7dpo de tijd gaat goed vooruit deze ronde sinds ik niet meer hoop op een zwangerschap en met jou