Even mijn kaartje plaatsen benieuwd wat jullie er van vinden.. al denk ik dat t er niet goed uit ziet
Je zit nog boven je coverline dus alles is nog mogelijk. Hij kan morgen zo maar gaan stijgen. Ik zou de hoop nog niet opgeven.
Huh, aan je temperatuur kun je toch helemaal niet aflezen of je zwanger bent? Alleen of je een eisprong hebt gehad. Ik heb zoveel kaartjes gezien van vrouwen bij wie de temperatuur superrare dingen deed, en ze waren toch echt zwanger. En andersom trouwens ook. Alleen een test kan je over een paar dagen zekerheid bieden. Succes!
Klopt dat kan indd niet pas op/naar je NOD. Maar omdat ie zo zakt bedoel ik dus of t gaat betekenen dat mn menstustie zal gaan komen
Je zit op cd 25... op 7 dpo. Het is nog veel te vroeg om hier iets over te zeggen. Hij kan lager zijn omdat je slaapkamer temperatuur wat lager is, door een innesteling, een daling vanwege afname progesteron of een simpele verlaging zonder reden. Gezien de lengte van je cycli, verwacht ik dat jouw lf dus 11 dagen of langer is fat je ongi zeker nog niet komt
Als hij te veel zakt is dat geen goed teken. Na je eisprong is je temperatuur hoog door progesteron en als je zwanger bent dan blijft hij hoog door hCG. Als je niet zwanger bent daalt je temperatuur weer omdat je begint aan een nieuwe cyclus. Geen hCG en geen progesteron meer dus. Maar je hebt wel gelijk dat je zwanger kunt zijn met een rampzalig kaartje en een prachtig kaartje kunt hebben en toch gewoon ongesteld kunt worden. Je kunt dus inderdaad niet aan het kaartje zien of je al dan niet zwanger bent. FF plaatst een coverline (die rode lijn) en zolang je daar nog boven zit is het prima.
Die kleine ligt te slapen dus ben even “gekluisterd” aan de hotelkamer Sorry TS voor het vervuilen van je topic! Hopelijk stijgt je temperatuur morgen weer en heb je over een paar dagen een mooie positieve test.
Dit is de eerste cyclus sinds vorig jaar start dat ik zo vroeg mn eisprong gehad heb haha. Eerst werd ik op 11 dpo ongi daarna telkens op 10 dpo vorige ronde weer op 11 dpo nu ben ik dus ergens bang dat ik dus nog eerder ongi zal worden. Heel erg bedankt voor jullie reacties het stelt me al wat gerust en hopelijk is mn temp morgen dan gewoon weer omhoog Sorry voor de vragen keer op keer haha maar merk dat ik elke x meer en meer onzeker word bah
Wou m toch weer even delen jullie hadden gelijk toch niks aan de hand Was wel 1,5uur eerder wakker dan normaal maar denk niet dat dat mega veel verschil zou geven dat ie 1,5 later veel lager zou zijn toch?
Uhm.... 1,5 uur eerder wakker kan juist wel veel verschil geven. Omdat je minder slaapuren hebt gehad, valt je temp wat lager uit. Het is dus goed mogelijk dat hij op je normale tijd zelfs nog hoger zou zijn geweest
Jaa dat bedoelde ik inderdaad dat hij dus waarschijnlijk niet lager geweest zou zijn als wat er nu gemeten is? Ben erg benieuwd of dit een positief dipje is geweest!