Echt, ik word er stapelgek van! Die man van mij snurkt werkelijk waar zo hard, dat ik gewoon hartkloppingen krijg midden in de nacht. Van schrik! Het begint eigenlijk meteen al, want meneer is binnen 5 minuten vertrokken en begint meteen met snurken. Dan kan ik me 1,5 uur ergeren, maak ik hem 100 keer wakker dat ie moet kappen etc etc. Vaak vertrekt ie dan maar met zijn kussen onder de arm naar de bank Maar ook vaak genoeg vallen we toch in slaap en begint ie opeens vanuit het niks kei en keihard te snurken. Ik schrik echt wakker, heb hartkloppingen van de schrik en moet wel 10 minuten bijkomen en wachten tot mijn rikketik weer normaal klopt. Dan begint de ellende van voor af aan. Kortom...ik ben zo moe! Ben 's ochtends al chagi als de wekker gaat, want weer een gebroken nacht daar zijn gesnurk. Nou hebben we al veel geprobeerd: - neusspray - bitje - keelspray Wie heeft er nog een tip???
toch maar even mee naar de HA, niet alleen voor jouw nachtrust, maar in eerste instantie voor manlief zelf, lijkt me verre van gezond en ik denk dat je het zo toch niet kan oplossen met huis-tuin en keukenmiddeltjes.
idd.. zoek hulp bij de ha. En oordopjes kunnen voor jou misschien wel een oplossing zijn... t is ff wennen maar t werkt wel.
Oordoppen, tja, je wilt je kinderen ook nog horen. Ik zou manlief naar de huisarts sturen. Voor het zelfde geld heeft hij een vorm van slaapapneu en lijdt zijn slaap er zelf ook onder.
Ligt ie dan op zijn rug? Mijn man stopt met snurken als ie op zijn zij ligt. Dus vraag ik hem wel vaker als ik er wakker van wordt of ie even wilt draaien.
mijn man snurkte ook heel erg , heb hem naar de huisarts gestuurd waar hij eerst neusspray kreeg en een doorverwijzing naar de kno arts. uiteindelijk bleek dat zijn neusschotje scheef stond en is hier aan geopareerd en het snurken is compleet verdwenen . sinds de oparatie is het snurken hellemaal verdwenen en naast dat het heel fijn is voor , word mijn mn s ochtends ook uitgeruster wakker !
Hier hetzelfde! Manlief naar de HA gestuurd, neusbotje stond scheef is recht gezet door operatie.. Helaas nu 1,5 jaar later snurkt hij nog nog steeds en slaapt hij dus ook regelmatig op de bank. Het is natuurlijk niet ideaal ,maar zo komen we wel allebei aan onze nachtrust want anders maak ik hem wel tig keer wakker en zijn we allebei wakker. En ja ik slaap als hij naast me ligt met oordoppen! Helaas is het niet anders dan dit
Mijn vent snurkt ook. Ik trek gewoon aan z'n haar en dan houdt hij wel op met snurken! (het was niet mijn idee, maar de idee van mn vriend )
Ik heb in mijn zwangerschap wel eens oordoppen gebruikt, maar toen werd ik gek van het zee-geluid in mijn oren. Dus toch maar even langs de ha he...ben benieuwd of ik hem zo ver krijg.
Bij ons ook, wij slapen apart. Ook heeft hij amandelen laten verwijderen in de hoop dat het snurken zou stoppen. Volgens de arts van ml is wat afvallen nog de enige optie waardoor het zou kunnen verminderen. Maar hij vind z'n zakken chips te lekker, en bewegen is al helemaal niet aan 'm besteed, dus afvallen gaat dan niet echt
Hahaha!!!! Nou, ik duw, schop en por. Hij wordt er alleen maar kwaad om. Kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Lig je lekker te slapen krijg je weer een trap tegen je scheenbeen. Hij ligt op zijn zij te snurken! Op zijn rug mag ie al niet eens meer liggen, haha! Soms wordt ie ook wakker van zijn eigen gesnurk...laatst lag ie op de bank te snurken en toen heb ik het gefilmd om hem te laten horen hoe erg het is. Hij kon er niet om lachen...
Hier nog eentje.. Word er zelfs wakker van als hij beneden op de bank ligt Hij snurkt hier eigenlijk in alle slaaphoudingen, maar gelukkig is hij een buikslaper en valt het dan nog ietsie mee. Aan zijn gewicht zal het hier niet liggen in elk geval, want hij is erg mager. Misschien toch ook eens naar laten kijken door de ha, want breekt mij echt wel op.
Ik heb dus het zelfde probleem als TS en dacht in eerste instantie ook dat je dan je kids niet zou horen met oordoppen, geloof me het lijkt wel een soort interne wekker ofzo die afgaat want je hoort je kinderen altijd, misschien moeder instinct ofzo Operatie wilt ook nog wel eens helpen.
Als hij overgewicht heeft, dan moet hij afvallen. 15 kg maakt al een heel verschil. En google anders een op snurkpoli in Uden. Zij verrichten echt wonderen.
Mijn man heeft geen overgewicht...dus dat is het ook niet. Abri: ja erg he! Hier ook hoor, zij en rug. Buik slaapt ie net op. In mijn zwangerschap ging ie nog wel eens op zolder liggen, maar dat bed staat er niet meer. Maar toen kon ik hem ook nog horen. Dan moest daar echt de deur dicht en die van de slaapkamer. Maar wat zeg je tegen de HA...ik snurk? Haha, het klinkt zo stom!