Is er misschien iemand die mij nog wel hoop kan geven? Ik heb al veel topics gelezen over meiden die heel veel symptomen van menstruatie hadden en dan toch zwanger waren. Maar meestal gaat het hierbij dan om krampjes of pijnlijke borsten. Ik merk altijd een paar dagen voor mijn NOD dat het helaas alweer een verloren ronde is. Wat ik namelijk heb is dat ik een paar dagen ervoor meer moeten plassen, meer zin in seks en hoofdpijn en door die dingen weet ik al hoelaat het is helaas. Maar zijn er misschien meiden die dit ook hadden en toch zwanger waren?
Ik wou dat ik je hoop kon geven. De symptomen die je beschrijft herken ik niet bij mijn menstruatie en ook niet toen ik zwanger was. Maar, zolang je niet ongesteld bent, is er hoop toch!
Haha ja dat is waar maar ben ook nog niet overtijd, ik moet het morgen worden en zoals ik me nu voel word ik dat dus ook.
bij beiden zwangerschappen had ik het idee echt mega ongesteld te moeten worden. Maar elk lichaam is anders.... Hoeveel dagen moet je nog voor je kunt testen?