HCG waarde bleek maar 20 hoog op 5 dagen overtijd!!

Discussie in 'Miskraam' gestart door sphynxlover, 29 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sphynxlover

5 aug 2010
    17
    0
    0
    NULL
    Limburg, Belgie
    Hoi Allemaal,

Bij bloed prikken afgelopen dinsdag avond kreeg ik woensdag morgen van mijn dokter de uitslag de de HCG waarde maar 20 hoog was en ik niet teveel moest hopen.
    Ik heb gister morgen ook een paar minuten een rare best hevige kramp/buikpijn gehad en in de morgen wat rugpijn.
    Dit heb ik haar aan de telefoon verteld en s'middags belde ze me terug op omdat ze toch wat ongerust was over wat ik gezegd had aan de telefoon.
    Ze stelde voor dat ik vandaag (donderdag morgen) opnieuw bloed liet trekken om te kijken of de waarde gestegen was.

Ik ben nog steeds bang af aan het wachten op de uitslag die ik vanavond of morgen vroeg te horen ga krijgen.
    Wat duurt wachten dan ontzettend lang!;);)

Ik heb nog hoop dat het goed komt maar aan de andere kant van mijn schouder zit het duiveltje die zegt dat ik niet meer moet hopen.:(

Hebben jullie iemand ervaringen hiermee, ik zou vandaag precies een maand zwanger zijn als de uitslag goed zou zijn...

Liefs

2. sphynxlover

5 aug 2010
    17
    0
    0
    NULL
    Limburg, Belgie
    Hoi iedereen,

Gisteravond bloed uitslag van de dokter doorgekregen, waarde was gezakt naar waarde HCG 7...:(

Ik verlies nog steeds geen bloed, indien er maandag na het weekend nog geen bloed verloren is moet ik opnieuw laten prikken.

De dokter sloot een BBZ uit omdat de waarde gedaald was.

Ik leef ontzettend met iedereen hier op het forum mee, doet goed als je dit met niemand anders als je partner deelt hier lotgenoten hun verhalen kan lezen en ziet dat je niet alleen bent.:(

Liefs.

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Sterkte...

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Sterkte! Hopelijk blijft het niet te lang op zich wachten.

5. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Wat rot...ik hoop jullie snel verder kunnen en dan een goede zwangerschap in kunnen gaan. Sterkte!

6. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Dat is geen leuk nieuws. Sterkte..

7. Kitty01

Kitty01 Actief lid

30 sep 2012
    370