Hai Ik ben afgelopen zaterdag ingeleid na een missed abortion van 15 weken. Echter heb ik sinds gisteren erg diarree en vandaag voel stuwing opkomen. Dit zijn allemaal naklachten dacht ik en met mijn meiden en borstvoeding kreeg ik ook altijd iets verhoging. Diarree door narcose of medicijnen van ziekenhuis dacht ik. Wanneer zou ik moeten bellen? Herkennen jullie dit? Na mijn jongste dochter ben ik 11 dagen na haar geboorte ook opgenomen met hoge koorts. Nooit een verklaring voor gehad. Maar Ik heb nu geen koorts maar wel verhoging 38,1. Is dit normaal na herstel miskraam? En wanneer zijn jullie eigenlijk weer gaan werken na een miskraam?
Ik zou even contact opnemen met je gynaecoloog voor de koorts en diarree. Zorg dat je voldoende drinkt. Gewone cola en chips werkt ook als ORS Suiker, zout en vocht . Stuwing strakke bh’s, maar er zijn ook medicijnen voor.
Heel veel sterkte Ik had na de bbz met 9 weken ook stuwing en verloor wat melk. Kreeg zelfs toeschietreflex bij een huilende baby... Vreselijk! Ging gelukkig wel snel beter daarmee. Zou wel even goed je koorts in de gaten houden! Bel voor de zekerheid maar even. En qua werk: zou gewoon kijken wanneer je je weer fysiek en emotioneel in staat voelt om weer te werken. Neem ook echt je tijd hierin.
Bellen. Aangezien je placenta manueel verwijderd is kan er een rest achter blijven. Bij verhoging/koorts altijd even bellen. Ik heb 2x een infectie gehad en dat wil je echt niet
Even bellen voor een extra echo. Werken....dat wat goed voelt, soms bleef ik 14 dgn thuis, soms ging ik de dag er na werken.
Placenta is onder narcose verwijderd maar niet met curretage. Bedoel je dat? Ik ga even bellen morgen
Een handmatige placentaverwijdering bedoel ik. Dat geeft meer kans op restjes en dat kan gaan infecteren.
@MIss X ik heb veel aan je gedacht afgelopen dagen. Hoe gaat het nu? Heb je inmiddels gebeld? Ik moest sowieso bellen boven 37.8.