Na het klussen wilde we gaan slapen, ik kussentje onder me kont voor het geval me ei nog niet geweest was.... EN ineens direct na het klussen zeg maar toen ik eenmaal lag. HELE ERGE soorrt van samentrekkende steken, hele erge buikgriep/buikkramp ideeen alleen zo erg heb ik ze nog NOOIT gehad, het deed zoveel pijn en straalde uit naar mijn vagina) En het kwam echt vanuit me baarmoeder, als ik me hand alleen al daarop legde namelijk dan deed het NOG meer zeer... ik durfde gewoon niet te bewegen want elke beweging deed zeer, ik heb zelfs vriendlief wakker gemaakt, nou ja poging tot want die mompelde wat en was meer weg8) Uit eindelijk zakte het iets weg en ben ik in slaap gevallen. Wat zou dat gweest kunnen zijn? Herkend iemand het??? Tijdens het seksten nergens last van en gewoon normaal ik onder hij boven standje en niks wilds ofzo... Ik voel deze morgen nog steeds wat trekkerig daar en heb nu soms een soort van ongi achtige rugpijn nog... (nu ik dit aan het typen ben heb ik alleen nog wat last ergens ter hoogte van/onder mijn rechter heup bot? Of hoe noem je dat hahaha.. daar rechts naast me navel ergens dat bot) Heeft iemand van jullie enig idee wat het geweest zou kunnen doen? Herkend iemand dit? Maak me wel een klein beetje zorgen, het deed ECHT heel veel pijn.
Nou meid ik hoop je het beste toe. Mijn vriendin had ook dezelfde symptonen en die is dus naar ziekenhuis verwezen door de huisarts. Bleek dat ze maagkanker had. Hoop dat jij dit niet hebt! Ik zou zo snel mogelijk naar de ziekenhuis gaan voor een onderzoek. Wens je veel sterkte voor nu en komende tijd.
Ik weet niet of je ook met je benen omhoog/opgetrokken lag? Ik heb het dan dus ook.. als ik ong 10 minuutjes met m'n benen omhoog lig krijg ik ook erge buikpijn..
ik lag met mijn kont op een kussentje,,, verder benen gewoon normaal zeg maar hihi.... ik weet het niet, hou het maar even in de gaten. Misschien iets met eisprong te maken...? Als ik het niet meer krijg de komende dagen vind ik weer rust...
ik vind maagkanker wel meteen een beetje vergezocht.. ik heb t ook wel s rond mijn eisprong.. even flinke felle buikpijn.. ene maand wel, ander maand niet.. als t je eisprong was, heb je precies goed geklust... zou me niet teveel zorgen maken.. ff in de gaten houden...
Vond ik ook,, daar dacht ik nou niet echt aan hihi.... Ja ik verwacht zelf dat het van mijn ei was... nog geen een van de 11 rondes gehad, maar jeetje wat was dat pijnlijk Het zit er nou ook nog wel een beetje af en toe, maar lang niet meer zo erg Hopelijk een mega super goed ei8) we hebben 4 dagen achter elkaar heerlijk geklust gewoon omdat we zin hadden dus aan het klussen kan het niet liggen Netjes even met me bips omhoog en daarna gaan slapen dus hele nacht gelegen... Ik hoop dat het raaak mag zijn eindelijk eens voor ons Ik las toevallig net paar topics waar meiden eerste keer hun eisprong voelde door "echt pijn" en zwanger bleken, laten we hopen dat dit mijn eisprong was... tnx voor jullie reacties...
Waar je ook hele erge buikpijn van kunt hebben is als er in de darmen iets verstopt zit. Ik heb er zelf ook wel eens last van. Denk eerlijk gezegd niet dat het verband houdt met seks, maar eerder met je maag darmen. Soms heb ik zo'n pijn dat ik denk dat mijn darm kapot gaat. Er kan net wat ontlasting klem zitten, wat enorme pijnlijke krampen kan geven. Mijn vriendin dacht zo es dat ze blindedarmonsteking had. Let dus goed op je voeding. Pas als je dit vaak hebt (meer dan 1x per week) en bloed bij de ontlasting en andere klachten dan zou ik eens naar een arts gaan omdat je dan kunt denken aan ernstigere klachten.
Ik ben erg bekend met darmproblemen, daardoor kan ik met 90% zekerheid uitsluiten dat het mijn darmen geweest zijn. Maar ik zal het zeker in de gaten blijven houden. Ik let door mijn darmprobleem (vroeger nu niet meer echt) erg op voeding door een dieetist en tot dusver nooit meer problemen met ontlasting en darmen Lief van je dat je wilde antwoorden!
Mm dan houden mijn ideeen op Hou het wel in de gaten hoor, ga de volgende keer na seks nog eens precies hetzelfde liggen, dan kun je wel veel dingen uitsluiten als je dan hetzelfde hebt/ of niet! Succes ermee!
Ja indd,, moet wel zeggen dat ik het nu ff doodeng vind hihi.... wat deed het zeer! EVEN OFTOPIC: even onder de aandacht (voor wie het nog niet gedaan heeft) Ze willen IVF vergoeding gaan terugbrengen! Stem via de link in dit topic tegen deze plannen!!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/234454-teken-petitie-ivf.html Onze stem helpt heeeel veeel stellen!
Hee, Ik had het deze cyclus ook.. Alleen had ik op mijn buik gelegen tijdens het klussen.. De dag erop ook nog een paar fikse steken gehad maar het is nu weer weg.. Ik heb deze maand ook geen bloeding gehad, wat ik vorige 2 cyclussen wel had op dag 19-21. Misschien is het wel raak! HA wie weet.. Kan best met de stand van de baarmoedermond te maken hebben ofzo.. Deed bij mij ook erg pijn, de dag erop had ik steken van onderaf, alsof er met iets in mijn vagina wordt geprikt wat in mijn buik uitkomt, zo'n pijnscheut zeg maar. Doet wel pijn maar ik verwacht niet iets erg ofzo.. Heb het nu 1 keer gehad en dat duurde een anderhalve dag..
Ik heb precies hetzelfde als jou gehad Bezigbijtje en toevallig zit ik ook in ronde 11! Had maandag geklust en bij diep stoten voelde ik een spanning onderin mijn buik..klussen was niet fijn. Dag daarna echo gehad in zh, lang verhaal maar had positieve testen en dacht dus dat ik zwanger was, het bleek dat mijn eitje gesprongen was of nog moest springen..dat kon ze niet met zekerheid zeggen. Die avond dus opnieuw weer geklust en bij de daad zelf deed het niet meer pijn maar daarna dacht ik dat ik opnieuw weer een blindedarm ontsteking kreeg..zoveel pijn Dacht even dat ik naar de 1e hulp toe moest...heb even diep in en uit geademd en toen viel ik dus in slaap. Volgende ochtend was er nog wel een beetje spanning op mijn buik maar verder geen pijn meer. Van mijn vriend moest ik wel naar de dokter toe..die voelde mijn buik en luisterde ernaar en ik kon evengoed mijn bloed laten testen op eventuele ontstekingen, mocht het de volgende dag nog steeds pijn doen in mijn buik. Dokter dacht ook dat het van de eisprong kwam. Nu totaal geen last meer gelukkig maar het was wel schrikken!
wat grappig, klinkt indd precies hetzelfde! Ik heb er nu nog met wat vlagen naweeen van, hoe ik het zelf maar noem Gaan vanaaf weer klussen (voor de lol, ei is gister indd geweest) maar vind het wel dood eng... Ben heel benieuwd of dit op iets positiefs kan leiden... zeiden ze daar niks van in het zh?? Want ja we hebben al 10 eispriongen gehad en geen een keer heb ik het gevoeld...8)
Ik had een echoscopiste en geen gyn. die de echo deed..stelde wel veel vragen maar ze wist het helaas niet Ik heb wel een paar eisprongen gevoeld maar noooooit zo heftig als deze. Hoop dat we over ongeveer 2 weken een positieve test in onze handen hebben..wie weet
indd hou me op de hoogte.... Ik gebruik al vanaf ronde 3 ovutesten en alle keren eisprong! Maar voel het nooit, wel beetje vreemd gevoel 2 dagen voor me ei maar verder niks...
Meid, ik snap het even niet meer, nog 2/3 weken had jij positieve test, je was zwanger? daarvoor 2 maanden geleden had je weer een bericht geplaats van ik ben zwanger? Heb je weer miskraam? XXX
Ja het klopt dat ik zwanger was, althans dat denk ik wel had dus wel positieve testjes Nu zagen ze in ieder geval niks meer in mijn baarmoeder maar wel een eitje dat op knappen stond of al was geknapt..dat zag ze niet precies.
he meid ik heb nog nooit een ei sprong gehad. en ik had twee weken geleden overdag giga buikpjn ook heel pijnlijk. n ben ik ongi geworden en had een 28 daagse cyclus. normaal heb ik 34 dagen en dan heb ik dus geen ei sprong en ik weet dit omdat ik in het ziekenhuis liep bij de 1e zwangerschap. we lopen nu weer in het ziekenhuis en dit word mijn eerste maand nu dus ik zal zien dat voor het eerst in mijn leven mijn cyclus goed is en een ei sprong heb. dus het kan goed wezen dat dit bij jouook het geval is geweest! liefs