Misschien niet geconcentreerd genoeg? Je zit ook nog best ver voor je NOD. Zou nog niet uitgaan van het negatieve hoor, gewoon morgenochtend nog een keertje testen heb goede hoop voor je
Als je zoveel met een streepje hebt en nu zonder denk ik dat je teveel gedronken hebt. Gewoon morgenvroeg weer doen of overmorgen
Ik had bewust niet meer gedronken😊 Kan het zijn dat me plas aan het einde gewoon minder hcg bevat?
Ik zie het streepje zeker op je foto's. Het kan zomaar dat je urine niet geconcentreerd genoeg was vanavond. Ik zou over 2 dagen nog eens testen met je ochtend urine.
Vanmorgen nogmaals getest en weer wit. Ik test vanavond nog een x aangezien ik gister toen 3 x positief testen en anders waren die vals ofzo. ik vond ze zelf erg duidelijk, maar dit is toch gek.
Heb vannacht om half vier wel geplast en niet getest. Maar om 8 uur toen ik wakker werd meteen getest.
Ik testte 1 dag voor NOD heeeeel licht positief. Ik had ook testen in huis waarop stond 'vanaf 6 dagen ervoor'.. Nou helemaal niks.. Probeer nog even te wachten en doe anders over 2 dagen nog een test, hoe moeilijk het ook is hahahah!
bekend probleem, 1 dag voor NDO testen en negatief of licht positief komt vaker voor, sterker nog, vandaag zo'n momentje gehad. Zouden morgen NDO hebben, maar nu gewoon geen test meer doen. Moet toch naar HA vrijdag, dus gelijk ff bloed prikken.
Heb je die 3 positieve testen in de middag gedaan en die negatieve in de ochtend? En die laatste foto weer in de midsag? Dan kan t goed zijn dat jou plas geconcentreerder is in de middag. Je bent iig wel zwanger
Allemaal dezelfde testen idd. En die drie positieve waren binnen 1 uur in de middag en iets daarna een negatieve en gister in de ochtend ook negatief. Wel kruidvat test
Kan het zijn dat 4 testen een vals resultaat geven? De test van vandaag is van een andere levering? Kan het ook zo zijn dat je sommige momenten ik dus in de middag positief test en andere momenten negatief. ik kan het lastig geloven dat het nu weer positief is haha