Net als Vic en Fer vallen alle namen met beginletter V of F af ivm de achternaam trouwens! @Liselou Flip vind ik ook super maar keurt vriend helaas af en de F is dus no go. Het lijkt nu overigens of hij heel veel afkeurt maar dat doe ik ook met opties die hij aandraagt hoor .
Wil je delen hoe je andere kindje heet? Lastig he om 'de' naam te vinden. Sim misschien nog een optie?
Namen als Boyd, Floyd, Kjell en Kjeld nog wat voor jullie? Verder wat me zo even nog aan korte, eenlettergreepnamen te binnen schiet: Guy Boy Quin/Quinn Loet Faas Duuk Boet Laus Daaf Raaf Kas/ Cas Kris/ Chris Zayn Edit: vergeet die met de F maar
Ja hoor wil ik wel delen, zet ‘m in een afbeelding hieronder. Alleen weet ik wel dat ik dan nog meer commentaar krijg op de L.-naam die we nu als optie hebben. . “Te hoog jut en jul gehalte”. Maar dat vinden wij dus niet. Sim kende ik nog niet! Eerste indruk is leuk dus laat hem zeker even bezinken. Bekijk bijlage 619193
Kan me indenken dat er mensen zijn die dat gaan zeggen ja, puur omdat ze dan en allebei met de L beginnen en beiden 3 letters hebben. Persoonlijk vind ik het in het geval van deze "L&L" juist leuk omdat ze beiden lekker vlot zijn Leuk dat je Kjeld gaat bespreken
Wat een leuke naam! Sim, zo heet mijn neefje. Ik moest er echt wel even aan wennen maar vind het nu echt een hele leuke naam.
Helaas vindt vriend niets wat ik aandraag nog het serieus bespreken waard . Hij is er van overtuigd dat we er wel uitkomen (lees: dat ik overstag ga voor zijn voorkeur ). We gaan het zien haha..