He lieve meiden. vol trots kan ik zeggen dat ik zwanger ben.. vanochtend 2 duidelijke testen in mijn handen gehad. A.s. maandag is het precies een jaar dat ik mijn laatste pil in nam. nu met clomid en metformine zwanger geworden.. kan het nog niet beseffen. xx
gefeliciteert meid ik had vanochtend ook een positieve test in handen kan het ook nog steeds niet geloven nou geniet er van meid liefs diane
GEFELICITEERD! =D> Wat super meid, en nou hopen dat je lekker kunt genieten..en op die mooie wolk kunt gaan zitten. Die banner staat zo mooi he...
kreeftje1984 hoe maak je die banner op die site? ik ben al vip geworden maar kan niks vinden vind m zoooooo leuk haha
Gefeliciteerd! Wat heerlijk meid, lekker genieten nu! Bij ons was het ook prceis een jaar na het stoppen met de pil raak! Olga
MJ GEFELICITEERD! Super meid. Ik ben echt zo gelukkig voor jullie! Nu wendyp nog en dan zijn we alle drie van het ene naar het andere topic over gevlogen kort na elkaar! Nou meis, geniet ervan.
He, wat geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd en probeer en maar lekker van te genieten! Liefs Corina