Ben ik zwanger? Help snap er niks meer van!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mila156, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila156

Mila156 Lid

14 dec 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben 21 november ongesteld geworden en nou kreeg ik 6 december last van roze afscheiding ( duurde 3 dagen) nou heb ik vanmorgen een zwangerschapstest gedaan omdat ik er toch niet gerust over was. Er verscheen een heel licht streepje. Nu heb ik net weer een test gedaan ( kruidvat 2 voor 5 euro) en deze was negatief. Ik snap er helemaal niks van! Ben aan de pil, maar ben pas begonnen met een nieuwe lichtere pil. En ben hem in de eerste week 2 keer vergeten en ben ziek geweest. Kan een test eerst positief zijn en daarna negatief, maar toch zwanger zijn?

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo Mila,

eerlijk gezegd zou een licht lijntje niks zeggen. Als je 6december je menstruatie had zou je nu al ruim n week "overtijd" zijn.... dan zou je een knaller moeten hebben.

En als je zwanger bent dan zijn al je testen positief... onthou dat je altijd binnen de aflees tijd kijkt en niet erna. En ik denk dat het niet positief geweest is als hij erna nega was.

maar je bent aan de pil? Waarom ben je bezig met het feit dat je zwanger kan zijn? Ben je er zelf al wel mee bezig?

3. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Als je overstapt op een andere pil, kan het zijn dat het lichaam weer moet wennen aan de hormonen.
    Toen ik zelf de pil slikte (heel kort want werd er gek van) Had ik veel last van doorbraakbloedingen. Ik moest er echt op letten dat ik de pil elke dag ongeveer op hetzelfde tijdstip innam, anders kon je er donder op zeggen dat ik weer een doorbraakbloeding kreeg. (Ik had ook een lichte pil Microginon 20)

4. Mila156

Mila156 Lid

14 dec 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor je reactie! Ik moet pas volgende week officieel ongesteld worden, ben dus nog niet overtijd, maar voelde me niet lekker ( moe, buikpijn) dus heb een test gedaan. De bloeding van 6 december was alleen roze slijm ( als ik dat Google , krijg ik van alles over innestelingsbloeding) Gr. Mila

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    wilde net roepen dat het een innesteling kan zijn. MAar als je over 7 dagen pas ongesteld hoeft te worden zou de eerste test wel een heeeeel gevoelige moeten zijn, zo vroeg test je haast niet (lees: eigenlijk nooit) positief. Ik zou wachten tot je ongesteldheidsdag (OD in jou geval, haha. wij noemen het NOD -->niet ongesteldheids dag ;) ) komt er geen ongi, dan ff testen!

Deel Deze Pagina