Ik ben zo blij Gisteren zijn we erachter gekomen dat we zwanger zijn. Ik was 12sept bij de gyn voor een eerste inwendige echo om te kijken hoe alles er bij mij uitzag. Het zag er prima uit, alleen verdikt slijm in de baarmoeder. Ik had provera en clomid meegekregen. Dus direct begonnen met de provera en dan moest ik binnen 2 weken ongi worden. Dit gebeurde maar niet, al voelde ik wel al krampjes en had ik last van mijn onderrug. Ik wou gisteren de gyn op gaan bellen dat de provera niet hielp bij mij, maar ik dacht, ze gaan vast vragen of ik wel al een testje gedaan had. Ik gistermiddag, tussen het huishouden door, maar ff een testje gedaan, zodat ik daarna de gyn op kon bellen. WWWWWWOOOOOWWWW!!! Ik geloofde mijn ogen niet. IK BEN ZWANGER!!!!!! Het teststreepje verscheen nog voor het controlestreepje. Ik ben zo blij We weten niet hoe lang we zwanger zijn, dus na het weekend maar ff met de gyn bellen. Heb wel al contact gehad met het ziekenhuis, of de provera kwaad kon voor het vruchtje, maar dat is gelukkig niet het geval. Sorry voor het lange verhaal, maar moest het ff kwijt. Hihih
Gefeliciteerd! Vermoed 4 à 5 weken aangezien je 12 september verdikt bms had. Dit is het eerste teken van een zwangerschap.
dank jullie wel allemaal. @babii, zou het? Ik had 5 september ook wat bruinverlies gehad. Dacht toen dat Ik ongi zou worden, maar dacht dat het ook kon komen door de inwendige echo. Alleen kan het nu natuurlijk ook de innesteling zijn geweest. Hihi.
helaas hebben we niet zo lang kunnen genieten. Afgelopen weekend hebben we een miskraam gehad. We waren 9weken zwanger.