Ook ik heb vandaag positief getest! Eindelijk na ruim 3 jaar proberen en daarvan 2 jaar dokteren eindelijk zwanger! En dat na een IUI welke eigenlijk IVF zou moeten zijn. Helemaal de hoop verloren, maar ZWANGER! Heel langzaam klim ik op die grote roze wolk naar boven, maar kan het eigenlijk nog niet geloven. Maar het is echt! 3 jaar lang naar dit moment toegeleefd en nu is het eindelijk zover. Pfff.... Hehe.... Meiden, ik ga genieten, jullie vast ook! Liefs Daycey
dikke proficiat ik weet wat het is als je zo lang moet w8en maar ik heb daar maar de helft van moeten w8en! "wel mk tss tijd gehad"
Dankjewel meiden! We waren hier de hoop al steeds vaker kwijt, maar toch nog een positieve test! We gaan er lekker van genieten!
Hoi meiden! O zo bijzonder, het is echt een wonder! Ook hier na 3 jaar zwanger, afgelopen vrijdag een positieve test. Heb 6 mislukte IUI's achter de rug en zou gaan starten met IVF. Ik kon er niet meer tegen en ben gestopt. Via via ben ik bij een kruidengenezer terecht gekomen, nu 6 weken later een positieve test! Allemaal gefeliciteerd! Groetjes Marbit
Hey daycey, wat goed!! Van harte gefeliciteerd. Ik volgde je al op het andere forum, maar met de ipad kun je daar niet inloggen dus leuk dat ik je hier ook tegenkom. Ik ben inmiddels ook zwanger van de tweede! Hoe voel je je? Liefs sparks