Met spanning het hele topic doorgelezen. 2 prachtige laatste testen. Van harte gefeliciteerd. Dat het maar helemaal goed mag gaan!
Goed zo meis! Zie je dat is echt de moeite waard hoor ff een kruidvat testje doen en alle twijfel is weg!! Van harte gefeliciteerd
Dankjulliewel dames Haha ja Idd, minder weerstand Met dezelfde urine.. wat een k*t testen die onderste. Ik vond ze zo goed bij mijn dochter, ze liepen mooi op en knalden goed.. maar nu? Ga er echt een klacht over indienen.
Wat een spanning! Van harte gefeliciteerd. Ik ga voor je duimen dat je over 8 maanden een prachtige baby in je armen hebt.
Smijt al die oude testen maar in de vuilnisbak en doe lekker een dansje op tafel Super zeg! Ik zag je streepjes al van in het begin, maar zag ze (door de slechte kwaliteit van uploaden en van type test) niet echt goed oplopen. Ik hoop met heel mijn hart dat het een plakkertje is en dat alles goed mag verlopen!!! PROFICIAT!!!!
Wauw!! Hier kunnen we inderdaad niet meer omheen! Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Wat een bizar verschil trouwens in beide testen!!
Gefeliciteerd!!!! Maar wat een waardeloze kwali testen zeg 😱 Hoe zo in onzekerheid gebracht worden 😱