Toch nog positief.. huh??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by baby90, Mar 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dehi

Dehi Actief lid

May 18, 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Ik zie wel degelijk hele lichte streepjes maar of ik je daarmee echt zwanger wil noemen, nee nog niet. Sorry. Ik zag ook dat je al in je handtekening had gezet dat je zwanger bent, ik zou niet durven op deze ogenschijnlijke termijn, het lot tarten zo denk ik dan maar goed dat is ieder z'n keuze. Wel vind ik je behoorlijk onaardig over de genen die hun negatieve mening geven over je testen. Waarom vraag je hier naar meningen als je enkel de goede weet te waarderen? Je bent er al zeker van zo te lezen dat je zwanger bent, want jij vind de testen duidelijk positief, waarom dan nog doorgaan met testen laten zien?

Oh ja en ook mijn tip, wil je echt zekerheid stuur je man straks naar een stad/dorp waar een kruidvat open is en laat hem een paar testen halen. Ik zou ziek of niet allang in de auto zijn gesprongen om zelf een kv test te halen!

2. Logan

Logan Niet meer actief

Je vraagt zelf om meningen ts, dat niet iedereen iets op je testen ziet is duidelijk maar wees dan gewoon vriendelijk. Ook ik vind je voorbarig door over een zwangerschap te spreken met een paar vage testjes. Ik zou ziek of niet allang bij een Kruidvat geweest zijn.
    Vergeet niet dat iedereen hier zit om elkaar te helpen, niemand wil jou expres een rot gevoel geven hoor.

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Volgens mij reageer ik niet onvriendelijk op mensen die gewoon zeggen ik zie niets, of wel? Even terug lezen.
    De dame waarop ik zo reageerden begrijpt hopelijk mijn reactie wel.
    Duidelijk dat jullie nooit zoiets mee gemaakt hebben.
    Ik krijg hele veel vroeg miskramen of biochemische zwangerschappen.
    Ik ben een tijd lang (+/- 3 jaar) helemaal niet zwanger geraakt. Hoe pijnlijk is het dan, dat als je ineens positieve testen in handen hebt, dat mensen zeggen je bent een streepjes plasser.

Prima dat er mensen zijn die niets zien.
    Prima dat jullie een andere mening hebben.
    Ik zie ze hier hartstikke duidelijk. Lang niet zo vaag als op de foto's. En zoals ik al had gezegd had ik al ongesteld moeten zijn. Dus ja, ik ga er vanuit dat ik zwanger ben, wat dat ben ik ook.
    Ik ga verder niet meer in discussie.

4. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113
    Ik zie wel iets op sommige testen op andere ook niet. Ik hoop dat als je zwanger bent het een voldragen zwangerschap wordt, verder snap ik sommige reactie over je ondertekening wel maar goed iedereen staat daar anders in.

5. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

Dec 12, 2015
    2,059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Op je jou foto,s zie ik een duidelijk roze streep hoor ! En miss loopt jou hcg niet zo hard op als bij sommige andere vrouwen ! Het is gewoon afwachten ik hoop van de week een knaller

6. Logan

Logan Niet meer actief

Serieus? Ik weet heel goed hoe het voelt jaren met lege handen te staan. ;)

7. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.

Jaren met lege handen te staan en daarna niet te worden geloofd dat je zwanger bent, dat;)

8. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    #88 xElles, Mar 20, 2016
    Last edited: Mar 20, 2016
    Ik zie wel iets op sommige foto's.. Maar persoonlijk vind ik dat ze duidelijker moeten zijn om jezelf daadwerkelijk zwanger te noemen.
    Ik hoop natuurlijk dat je testen over een paar dagen gaan knallen en ze echt overduidelijk zijn.

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik blijf erbij dat je met zulke testen als die van jou niet zwanger bent op dit moment.
    En ik vind het heel erg vervelend dat mensen met zulke 'streepjes' gaan roepen als ze ongesteld worden 'helaas is het misgegaan'.
    Maar als jij zo zeker bent van je streepjes,hoef je ze hier ook niet te plaatsen toch?En de mening van een ander doet er dan ook niet toe.
    Ik zou manlief naar de supermarkt sturen voor een cb digitaal,dan zijn we allemaal overtuigd.Dat kan makkelijk na 3 dagen streepjes,en 13 dpo.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Je vraagt om meningen vwb de foto's die je plaatst.
    Niet iedereen ziet daar een streep in (waaronder ik).
    Dat heeft toch niks te maken met niet geloven???? De mensen hier zeggen alleen wat ze wel of juist niet zien.

Als jij thuis wel hele duidelijke strepen ziet (welke je in mijn ogen ... mits echt duidelijk.. zeker wel op een foto zou moeten krijgen) en er heilig van overtuigt bent zwanger te zijn, waarom vraag je hier dan nog om meningen??
    Ik zou dan alleen een knal test laten zien in het forum "zwangerschap aankondigingen".
    Feit dat je hier om meningen vraagt blijkt dus in mijn ogen dat je zelf ook twijfelt.

Ik hoop dat de streep over een aantal dagen knalt!

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Kleine correctie:na 6 dagen streepjes.Je eerste test is al van 14 maart.

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Klopt, dat waren meer tuurstreepjes Idd. Verder niet eer getest in de tussentijd van 9 tot 12 dpo ;)

Ze zijn misschien licht voor 13 dpo ja, ik roep ook niet dat het goed gaat deze keer.
    Ik heb al gezegd dat ik niet snap hoe jullie streepjes goed op de foto krijgen. Mij lukt dat niet.
    Ik woon in een kerkelijk dorp, alles is dicht hier op zondag. Daarbij heb ik welgeteld 8 euro op in rekening staan, en dat is alles tot morgen (dure uitgaven deze maand, tuin etc).
    Verder mag ik zelf weten of ik mezelf zwanger noem.
    Zoals nu ook al tig keer gezegd, ze zijn goed te zien, mooi roze, en binnen de afleestijd. En met een normale lf van mij had ik gister ongesteld moeten worden. Dus 1 dag overtijd ;)

Deze test is overigens van net.

13. Zie een streepje op de laatste maar vind m wel erg licht. Hopen dat ze gaan oplopen.
    Zou de dokter bellen voor een bloedtest dan weet je t zeker..

14. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    ....

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe zeker ben je van je eisprong dan? En hoe heb je die gevonden??

16. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik vind dat je heel erg naar excuses zoekt,om maar geen test te hoeven laten zien die duidelijkheid gaat geven... (kv2v5, predictor early,cb digitaal)

17. Vind t ook te voorbarig om je zwanger te noemen met al dagen zulke streepjes hoor, maar als jij jezelf zwanger vind dan moet je dat natuurlijk vinden 😊 Ik weet als geen ander namelijk na 6!!! Jaar in de medische molen met behandelingen en 4 miskramen hoe het is. En in die jaren heb ik zoveel en zovaak van dit soort streepjes gehad helaas waarbij het toch niks was. Hoop voor jou gewoon dat het wel
    Goed zit en dat je gewoon erg langzaam hcg aanmaakt. Maar als je t echt zeker wilt weten zou ik naar de dokter gaan voor een bloedtest. Alleen dan heb je zekerheid

18. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Lees je niet goed of kijk je er overheen?
    Ik heb nog welgeteld 8 euro. Wil best een screenshots sturen hoor? Zeg t maar..
    Daarbij woon ik in een kerkelijk dorp, dus alles zit dicht. Wil ook best een foto sturen van de hoedjes optocht hier hoor?

19. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Ik zal de dokter morgen eens bellen, maar denk niet dat hij iets doet. Hij wilde mijn man niet eens doorsturen, al tig keer geweest en uiteindelijk zelf geëist en blijkt chronisch ziek. Super dokter;)

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Ik zie zeker een streepje, spannend hoor!

Share This Page