Thanks ladies voor de lieve woorden ❤ dat waardeer ik enorm❤ Die van vanmiddag is voor mij duidelijker dan die van vanochtend. We gaan het even afwachten allemaal Morgen ochtend weer testen, we zien wel. Als een spontane zwangerschap hier goed gaat is dat echt een wonder haha. Heb wel gemerkt dat er een hoop verschil in deze testjes zit qua kleur. Nog nooit zoveel "rotte" testjes er tussen gehad als nu.. beetje jammer. Maar wat wil je voor een paar euro hihi
Testen krijg je het beste op de foto als je ze neerlegt op bijvoorbeeld een tafel met goed licht erop. Daglicht nog beter. Niet omhoog houden, door het licht wat daar dan aan de achterkant doorheen schijnt, zie je het streepje slechter. Ik zie de streepjes wel op vooral je laatste test. Op mijn test 10/11 dpo was hij ook zo licht en heb geen knaller gehad zelfs niet bij moeders voor moeders twee weken later en ben nu ruim 20 weken zwanger. Op mijn nod heb ik wel nogmaals getest want durfde mezelf nog niet zwanger te benoemen met een vaag streepje. Ach vaag streepje is nu wel al gewoon een baby van 25 cm! Ik hoop voor je dat het goed zit natuurlijk.... Waarschijnlijk ben je al zwanger aan je ietwat opvliegende gedrag te zien 😉
Thanks ladies ❤ MevrouwH, Idd een licht streepje. Maar ik zit vandaag op 14 dpo Deze zijn minder gevoelig dan kruidvat testen blijkt, maar ik had gehoopt dat ze sneller op zouden lopen. Het streepje verschijnt sinds gister middag bijna direct. En ik kan gelukkig wel zeggen dat ik ze donkerder vind dan eergisteren (hier weer slecht te zien natuurlijk) Vooral die van gister avond, zal daar zo een foto van maken. Maar vind ze toch licht voor dit termijn, 4 weken vandaag.. Moet zeggen dat ik vannacht wel geplast heb, en gedronken. Pf, zo eens mijn bed uit rollen.
Leg er eens een ring oid bij. Dan focust de flits zich daarop en zie je het beter. En je test gewoon neerleggen ipv vast houden.
Foto na uploaden is idd crap kwam ik zelf achter gisteren met mijn foto. Haal desnoods de behuizing eraf en leg hem plat neer het liefst bij een raam met daglicht. Upload hem dan hier met een ander programma. Je plaatst heel veel foto's maar op de meeste kan je amper wat zien omdat het echt te vaag is. Ik lijk wat te zien maar het is echt geen doen zo die foto's. Ondanks dat je ziek thuis bent, kan je echt niet op en neer naar een kruidvat? Die zijn maandag ook sochtends al open. Die zijn echt duidelijker namelijk. Succes! Ik hoop dat het allemaal goed mag zitten ☺
Hier zie ik inderdaad wel een streepje op. Maar goed je hebt al eerder het advies gekregen om eens een KV test te doen ipv een week lang vage testen doen dan krijg je gelijk uitslag. Want als je testen niet echt of amper oplopen op deze testen vraag ik me af of die streep niet gewoon een teststreep is ofzo. Ik ken ze verder niet en kan het ook niet beoordelen. Maar goed een KV test kost 5 dus waarom niet??
Ah ik zie net je andere foto's met filter. Die zijn wel iets duidelijker ja. Er is wel een licht streepje. Ik weet nu ook waarom jullie steeds van die rare dingen naast die test leggen(ring, labeltje theezakje ed) Bedankt hahahaha ik snapte daar dus echt helemaal niks van.
Yup 14 dpo.. Vind ze op de laatste foto duidelijk te zien op mijn mobiel en laptop. Streepje is ook echt niet vaag meer, zo jammer van die onduidelijke foto's. Vind het gewoon frustrerend. Ik ben ziek, maar ok. Ik zal vanmiddag een kruidvat opzoeken, die zit hier niet in de buurt overigens dus het word wel pas vanmiddag.
Ok, ben benieuwd! 😀 zal vanmiddag even spieken tussen mijn werk door of er al nieuws is! Maar je ziet zelf een streepje dus hcg is aanwezig en op je laatste foto zag ik hem zeker ook.
Kan je trouwens je testen niet allemaal onder elkaar neerleggen en dan even kijken hoe je ze het beste erop krijgt? Met flits, zonder flits etc. Op een gegeven moment moet dat lukken en dan hier even uploaden met je andere programma. Dan kan je mooi een verloop zien Die van gisteravond zie ik ook! Ze drogen vaak ook wat donkerder op lijkt wel.
Ik bedoel het niet vervelend maar juist voor jezelf. Je onderwerp heeft al 14 bladzijdes over wel of niet streepjes. Ik zou persoonlijk gek woorden en gewoon meer duidelijkheid willen. Ik zie op je test van gisteravond ook een streepje. En ze kunnen inderdaad wel lichter zijn met 14 DPO maar ik vind het allemaal wat vaag blijven. Maar goed dat zou prima kunnen dus. Ik hoop het voor je! Ik voeg even mijn rijtje toe van 11,12,13 ter referentie die waren ook nog niet fel roze. Hopelijk snel een knaller!