Toch nog positief.. huh??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door baby90, 19 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie op de bewerkte foto's wel een streepje! :)
    Ben benieuwd als je straks kv of evt een action gedaan hebt.

Zelf had ik vandaag op 17 dpo pas echt een goede test maar al 2 dagen voor nod was er een duidelijk streepje zichtbaar op mijn testen.

2. Zie wel een lich streepje op die van gisteravond en vandaag. Kan je idd ook eens een rijtje maken? En dan in t licht een foto maken zonder te bewerken?

Moet wel erbij zeggen dat ik savonds positiever testte dan sochtends. Dus dat kan ook een verschil zijn per persoon

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Gefeliciteerd Lizinlondon. Kijk, zo zien mijn streepjes er ook bijna uit. Alleen krijg ik ze op een of andere manier niet zo goed op de foto.
    Mag gelukkig binnenkort een andere mobiel uitzoeken :)

Hier een rijtje, gister ochtend, middag en avond en vanochtend (geplast en gedronken vanacht).
    Ben bang dat jullie ze weer niet zien, ivm kwaliteit.

Bijgevoegde bestanden:

4. Zie ze van gisteravond en vanmorgen wel, al
    Lijkt die van gisteravond donkerder. Maar zoals ik al zei ik teste ook savonds positiever dan sochtends.

Dus zie ze wel al vind ik ze toch wel erg licht naar aanzien van 2 dagen over tijd.
    Maar ja de wonderen zijn de wereld niet uit!
    Ben heel benieuwd wat een ander merk test gaat doen, kruidvat zit niet in de buurt zei je, wat zit er wel in de buurt dan? Apotheek/albertheijn/etos/da? Gewoon uberhoupt een ander merk proberen

5. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee ik zie ze zeker wel op je rijtje. Hou in gedachte dat je HCG verdubbeld om de 48-72 uur. Dat betekend wel dat je dan morgen een dikker duidelijker streepje moet zien dan op die van gisteren. Blijft dus spannend. En ondanks ziek zijn zou ik toch ff bij een Kruidvat langs wippen ;) Succes nog even!!

6. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Via mupload zie ik de streepjes goed idd. Het lijkt me alleen geen goed teken dat ze niet goed oplopen. Hopelijk heb ik het mis, maar ik denk dat deze zwangerschap niet goed gaat. Succes

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.281
    6.193
    113
    Een clear-blue (zwanger-niet zwanger met indicatie) proberen. Krijg je duidelijkere foto's ;)
    Succes, ik duim voor je!

8. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik zie op de testen van gisteren en vandaag een lichte streep. Die van gisteren vind ik duidelijker dan vandaag, daarbij zeggende dat ik ze nog erg licht vind voor 13-14 dpo. En niet echt oplopen

9. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie ze weer/nog steeds!
    Maar in je rijtje onder elkaar vind ik die van gisteravond duidelijker dan vanochtend. Kan met de concentratie te maken hebben op het moment van plassen. En deze laatste is misschien nog niet droog.
    Ik hoop het echt zo voor je!!
    Ga ook even die kv halen. Dan weet je het zeker. Al lijken jouw testen daar al enorm veel op.

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Dank allemaal! :)

Er zit minimaal verschil in, in die van gister avond en van vanochtend. Inderdaad :)
    Maar vind de controle streep op die van gister avond ook wat feller paars en meer egaal.

Bijgevoegde bestanden:

11. Komt miss omdat die van vandaag geel uitslaat.. Even "wassen"? Dan word t miss wat duidelijker..

Een digitale test zou ik zeker nog niet doen zoals hierboven word gezegd want die gaat met zon streepje nog geen zwanger zeggen. Zonde geld

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben ik niet mee eens. TS geeft aan al 2 dagen NA NOD te zitten (of ik lees verkeerd) en na NOD kun je zo'n test zonder problemen prima doen, temeer TS aangeeft zeker te weten wanneer haar eisprong geweest is! Dat heeft dan dus niks met te lichte streepjes te maken.

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik heb een luteale fase van 11. Ik zit nu op 14 dpo :)

Man is even wat dingen doen en gaat ook even langs t kruidvat. Wachten tot hij terug is dus :)

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.281
    6.193
    113
    Spannend!

15. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Meid laat je niet uit het veld slaan door de meiden die zeggen dat ze niks zien. Diezelfde meiden vonden mijn ovulatietesten niet positief genoeg en later vonden ze mijn zwangerschap testen ook vaag. En geloof me maar ik ben echt hoogzwanger nu hoor!!!!
    Je weet zelf het beste wat je ziet en voelt.
    Ik zie op al je testen een 2e lichte streep en hoop voor je dat ze op gaan lopen. En zo niet dan is er misschien wel iets geweest en heeft het niet doorgezet!

Lisa890 vindt dit leuk.
  16. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Waar zijn die testen van die je laat zien?

En doe zo die kv2v5,maak na 5 min een foto,en dan hoop ik dat ik je kan feliciteren.Heel veel succes,en ik hoop en duim voor een mooie streep.

17. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Ik zie ze wel van gister en vandaag. Die van gister is al droog en heb het idee dat hij daarom donkerder lijkt. Ze zijn iig donker dan de dagen ervoor en hcg verdubbelt na 24-48 dus dit hoeft niet te betekenen dat het fout gaat. Tien dpo had ik een tuurstreep en 13 dpo een kruis op kruidvat early maar zeker geen knaller hoor. Het is afwachten maar roepen dat dit waarschijnlijk niet goed gaat vind ik niet helemaal op zijn plaats.

Natuurlijk het kan niet goed zitten maar het kan ook heel goed wel. Eerlijk zijn is prima, maar dit soort dingen beweren terwijl iemand in spanning zit is niet erg op zijn plek vind ik.

18. Logan

Logan Niet meer actief

Op de laatste bewerkte zie ik inderdaad een streepje. En nou hop naar de Kruidvat want ik wil je echt kunnen feliciteren 😉

19. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Dankjulliewel meiden ❤
    Lietjuh, laat me niet uit het veld slaan 😁 ze staan er, en ze staan er niet voor niets haha. Spannend voor jou, nog een paar weken:D

Pipo, ik heb de testen besteld op romed-online. Ze lijken op testpoint.

MevrouwH, dankjewel. Ik vind t ook al te snel om te roepen Idd.aar anderen vinden dat ik te snel roep dat ik zwanger ben ;)

Logan, mijn man is op dit moment wat spullen halen en rijd dus ook langs t kruidvat.

Wacht in spanning af..

20. Ja oke als de eisprong zeker is.. Maar
    Toch.. Een innesteling kan ook later zijn he dus dan hoeft een test niet meteen te knallen. Maar ben t er idd mee eens dat deze streepjes erg ligt zijn voor t termijn zeg maar

Deel Deze Pagina