Na eind dec een MA te hebben gehad, nu in maart weer zwanger Ik ben alleen een beetje onzeker of de testen wel snel genoeg oplopen, omdat ze bij mijn eerst zw (voor mijn) gevoel eerder een sneller opliepen. Vandaag 15 dpo, dit weet ik door tempen. Had op 10dpo een klein beetje bruin verlies, vermoed een late innesteling. Willen jullie even mee kijken? Thanks ****test van14dpo moet 15 zijn en die dipstick is ook van 15dpo
Ik vind die Kruidvat testen er goed uitzien hoor!! Die andere test is wel iets lichter maar is ook een ander merk dus dat zegt niet zoveel. De test heeft ws toch meer HCG nodig. Gefeliciteerd!!
Vergelijk maar geen verschillende testen meer met elkaar, elk merk heeft zijn eigen hcg grenswaarde. Als je alleen kijkt naar de kruitvattesten dan lopen ze mooi genoeg op
Voor 14 dpo wat licht van kleur denk ik, maar in combinatie met late innesteling kan dit heel goed! Ze lopen mooi op, dus het ziet er hoopvol uit!
Gelukkig, bedankt meiden! Word er echt een beetje onzeker van, maar als jullie ze ook zien oplopen dan ga ik het proberen los te laten en een beetje te genieten van het iedee dat ik weer zwanger mag zijn nogmaals dank!
Ik vind hem ook opgelopen,maar voor 1 dag overtijd wel heel erg licht.Dit hoeft niets te betekenen,maar ik heb er zelf geen goede ervaringen mee als een test zo licht blijft. Ik hoop dat hij snel donkerder wordt.Ik duim.
ja zo spannend pat! Heel gek! Ze zijn nog niet heel donker, maar lopen wel op. Als ze hetzelfde blijven of aflopen ga ik me pas zorgen maken. Heb wel zere borsten en zie mijn aders heel duidelijk, dat is vast een goed sypthoom. Ga zaterdag weer testen, hoop dat hij dan lekker richting knal is
Super mooi opgelopen. Dit is mijn test op 16dpo van eigen merk DA... Gefeliciteerd en nu heerlijk genieten
bedankt voor jullie reactie dames. Ga nu proberen te genieten want ik geloof het Nu hopen dat die kleine door blijft plakken en groeien, dat wordt denk ik ook nog een enge periode na de MA. Gefeliciteerd stefanie!
Ik vind hem vandaag inderdaad heel mooi donkerder geworden.Ik duim dat alles goed gaat,en je over 8 maanden een mooi gezond kindje in je armen kan houden.