Wonderen bestaan, wat een verrassing. Van harte gefeliciteerd! Snap dat t verwarrend is, maar dat komt wel goed als jullie aan t idee gewend zijn. Ga lekker op vakantie en geniet ervan! Hoop dat t goed blijft gaan. Ik gun het jullie iig geval van harte <3
Wauw!! Wat een wonder! fantastisch! Dat zijn zeker geen twijfel testen! GEFELICITEERD!!!!!! Geniet er van!
Jeetje, vanaf 2003 bezig en nu zo onverwacht en spontaan dit wonder!! Wat een mooi einde heeft jullie verhaal. Krijg er kippevel van. Geniet er van!! Gefeliciteerd!
Wow wat bijzonder ! Ik ook kippenvel hier... wat een wonder ! Ik ben ontzettend nieuwschierig hoe dit verhaal verder loopt.. hou je ons op de hoogte meid ... en natuurlijk gefeliciteerd !!!!
hier nog een met kippevel, wat super zeg!! het is je gegunt! hoe voel je je er zelf nu onder? is het al een beetje binnen gekomen? en je man? heb je het hem al verteld of? (sorry beetje nieuwschierig haha)
Kan me ook wel voorstellen dat je niet blij kunt/durft te zijn. Je was er ws immers net aan gewend dat je met zijn tweeën zou blijven. Dat is ongetwijfeld een lang en pijnlijk proces geweest. Hopelijk is het inmiddels wat bezonken en hebben jullie samen fijn kunnen praten. Ik denk dat dit kindje wereldouders aan jullie gaat krijgen. Veel geluk!
wat ongelofelijk tof om te zien! ik hoop dat je snel een goede echo hebt en een gezond kindje straks in je armen hebt! van harte gefeliciteerd!!!
Dat lijkt me logisch als je ervan uitgaat dat je niet meer zwanger gaat worden. Gewoon meteen beginnen en je niet schuldig over voelen, je kon het niet weten! Ik heb het ook veel minder geslikt dan ik zou willen door de misselijkheid. Alles wat je slikt is meegenomen toch? Geniet ervan!!
Gefeliciteerd! Wat een heerlijk mooi wonder ...Foliumzuur kun je vanaf heden ook gaan slikken. De eerste 12 weken zijn het belangrijkste m.b.t. foliumzuur, dus de baby heeft hier zeker nog profijt van! Geniet ervan
Gefeliciteerd !!! Ik weet dat wonderen idd op dit gebied bestaan Een tante van mij is 10 jaar bezig geweest met het krijgen van een wondertje....de hele medische malle molen gehad. Ook alles afgesloten er van uitgaande dat het niet aan hun besteed was. Lekker op vakantie gegaan met manlief en tot haar eigen verbazing ( het is dat ik zei dat ze een test moest doen omdat ze er rare eetgewoontes op na hield ) een dikke positieve test, net als jij nu !! Het is even heel wat om te verwerken, maar als je straks alles samen met je man op een rijtje hebt gezet, ga je beseffen dat dit het mooiste wonder is wat je ooit kon krijgen. Daar kan geen wereldreis tegen op ! Veel succes met alles op een rijtje te krijgen en heel veel geluk toegewenst !! En vergeet er vooral niet van te genieten !