Hier is de foto van vanmorgen, inmiddels is de onderste test even donker als de andere 2. Ik heb de hele dag al het gevoel dat ik ongesteld moet worden, zo'n typisch hormonenhoofdpijntje, krampen in mijn buik en een beetje bruinverlies, elke keer als ik naar de wc ga verwacht ik een hoop bloed te zien maar er komt niks. Misschien doet mijn lichaam nu wel een poging het laatste restje troep te verwijderen. Ik verwacht morgen te horen dat ik een nacurettage moet ondergaan, de hoop op een gezond kindje heb ik inmiddels laten varen. Het voelt op dit moment gewoon niet goed aan allemaal.... Maar ik ben alsnog wel blij dat ik morgen eindelijk zekerheid krijg over hoe en wat. Ik ben er nu zo ontzettend klaar mee!
Meis dit is echt de grootste onzin die je VK verkondigt OOIT. Sorry voor mijn felle woorden maar ik kan er niet tegen dat een VK stellig gaat lopen beweren dat je er dan wel 'last van moet hebben nu', want dat is niet zo. Ik had een bbz en bij mij zeiden alle gynaecologen (ik heb er geloof ik 5 gezien) dat ik buikpijn zou moeten hebben bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en ach dat mijn HCG bleef stijgen was vreemd, maar niks aan de hand hoor. Totdat ik bij 12 weken moest plassen en ineens mijn eileider kapotknalde in mijn buik. Toen moest ik met ambulance worden afgevoerd en kreeg ik een spoedoperatie, ik heb echt op het randje gelegen. Dus NIET geloven dat je bij een bbz pijn moet hebben want dat is absoluut niet waar. Je kunt met een bbz rondlopen zonder dat je het weet. Als je zwangerschapstests steeds donkerder worden betekent dat dat je HCG blijft stijgen en een stijging van HCG terwijl je geen kindje meer bij je lijkt te dragen is altijd een absolute reden om aan de bel te trekken!!! Ik wil je niet bang maken, maar ik wil wel dat je alert blijft omdat sommige medici echt met de pet ernaar gooien en dat kan ten koste van jouw gezondheid gaan. Sterkte!!!
Ik lees dat je morgen gelukkig een afspraak bij de gyn hebt, goed nieuws! Succes! En ik vind die huisarts niet echt capabel
Weet wat je doormaakt, zoals je weet (we hebben kort contact gehad via mijn topic) maak ik het zelfde mee helaas moet ik langer wachten op een echo dikke 2 weken, krijg hem nu as woensdag. Maar het klopt wel elke dag duurt een eeuwigheid, die weken zijn echt slopend! Eerlijk gezegd vond ik je vrij nuchter overkomen in ons contact over jou situatie ben blij dat je toch dokter hebt gebeld en een echo krijgt, want ik had bij ons korte contact al een gevoel dat het wel eens anders kon zijn bij jou.... heel veel succes meid, hoop op goed nieuws. x
MAMAvan Simone dat is idd echte onzin....want je weet denk ik ook wat er met Jane is gebeurt? Of heette ze nou Jana? Sorry weet het niet meer en zij had dus ook uiteindelijk een bbz en zie het resultaat bij haar... Ik ben blij dat je morgen eindelijk zekerheid krijgt wat er nou aan de hand is! Succes morgen!
Hey, dat je testen nu ongeveer even donker blijven, lijkt dus iig aan te geven dat je HCG niet meer stijgt. Dat is dan iig een goed teken, want dan is je lijf het zelf aan het oppakken. Hopelijk gaat het idd enkel om restweefsel. Sterkte iig vandaag!
Hallo, ik mag bijna naar het ziekenhuis. Ik heb geen bruinverlies meer gehad sinds gisteravond, en bij het wakker worden had ik geen kramp. Maar toen ik opstond weer wel dus het is een bewegings/zwaartekracht dingetje. En het zit rechts. Ik hoop dat ik mans genoeg ben om niet zonder antwoord de deur uit te lopen, ik heb natuurlijk ook jane1981's verhaal gelezen... Wordt vervolgd...
Mama mijn verhaal is ongewoon en zelfs een beetje bizar misschien omdat ze ons onterecht hoop hebben gegeven. Ik hoop dat bij jou alles goed is. Succes en sterkte zo.
De baarmoeder was schoon, er zaten geen restweefsels. Ik geloof dat ze de eileiders niet goed kon zien nu maar ik moet eerst 2 keer bloedprikken om het hcg goed te bepalen. Nu en donderdagochtend, en dan heb ik donderdag weer een afspraak om te kijken of het gedaald is.... We hebben het over een bbz gehad maar ze dacht niet dat dat het geval was. Oh en ik kreeg de oorspronkelijke verwijsbrief onder ogen vandaag, daarin stond dat ik doorverwezen werd ivm een mislukte zwangerschap met 30 weken. Die krijgt hier nog wel wat over te horen, wat een ontzettende klootzak.
Jeetje, wat ongelovelijk, dat een huisarts je zo'n brief mee geeft! Daar moet je een officiele klacht van maken hoor, en dan dus niet alleen bij de huisarts zelf, maar ergens overkoepelend. Fijn dat je even goed gemonitord wordt en dat ze het zekere voor het onzekere nemen. Gezien je testen zou ik zelf eigenlijk wel verwachten dat je nu een daling in je HCG gaat krijgen, maar bloedprikken is daarin altijd betrouwbaarder dan een urinetestje.
Jeetje mamavansimone... Tja, op een persoonlijke behandeling hoef je helaas tegenwoordig niet meer te rekenen Hij heeft blijkbaar ergens de klok horen luiden maar heeft geen idee waar de klepel hangt. Wat een klootzak zeg! Het is fijn dat je baarmoeder schoon is, maar hoe verklaart dat je dik positieve testen dan? Een schone baarmoeder zou toch moeten betekenen "geen hcg" in de meeste gevallen? Ben benieuwd naar het vervolg. Ik blijf je volgen de komende dagen! Sterkte en liefs van BB