Toch nog zwanger of een missed abortion?

Discussie in 'Miskraam' gestart door MamaVanSimone, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, dat klinkt goed :) Kun je tot rust gaan komen en afsluiten nu...

2. Dat klinkt inderdaad goed. Fijn hoor!

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Fijn dat ze zo met je begaand is en dat je mag blijven bloed prikken. Werkt toch een stuk beter dan zw testen. Goed om te weten dat je lichaam werkt en er zelf mee bezig is!

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Yay 171.5 dat gaat de goede kant op!!

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Gek is dat toch altijd he... dat je op een gegeven moment blij wordt van een witte test en dalend HCG ;)
    Ik vind dat elke keer weer verwonderlijk!

Ik wist sinds dinsdagavond dat het mis was en ik heb donderdagochtend een klein rondedansje gemaakt toen ik bloed zag... (het moet niet gekker worden :))

6. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Het is vandaag 4weken geleden, mijn hcg was afgelopen vrijdag nog 141.5. Het daalt dus wel maar niet erg rap meer. Over 2 weken moet ik dus weer terugkomen.
    Ik heb gelukkig geen klachten meer en ik meende dit weekend een ei te voelen dus manlief maar even lief aangekeken :) de echo van vandaag liet geen eitjes zien dus of ik heb me alles verbeeld of ze zijn net gesprongen en dan had ik het goed. De gynaecoloog leek het een beetje raar te vinden dat ik me hier zo mee bezig hield. Nouja mij boeit het niet, ik voel me er goed bij. Vrijdag 16 maart mag ik weer bloedprikken, ik heb een virtuele nod op 17 maart gezet dus dat komt mooi uit!

Wordt vervolgd....

Deel Deze Pagina