toch nog zwanger, weer zwanger of iets anders?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Liekie83, 22 okt 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel0507

    24 okt 2018
    8
    0
    1
    Vrouw
    Arbeider
    Pittem
    Hoe doe ik dat want ik ben nieuw hier mvg
     
  2. K00

    K00 Niet meer actief

    Ga naar het onderwerp wat je wil, bv in jouw geval zwanger (of miskraam...Maar dat klinkt meteen heftig...) dan ga je al de topics naar beneden en dan staat er start nieuw topic.
     
  3. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    @Liekie83 weet je al iets meer van? Ben wel benieuwde
     
  4. Isabel0507

    24 okt 2018
    8
    0
    1
    Vrouw
    Arbeider
    Pittem
    Ja hoor heb geweest vanmorgen en heb goed nieuws gehad ben nu 6 weken vruchtjr is 7 mm en het hartje klopte dus super goed nieuws e zijn super blij dank u om te vragen.
     
  5. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    wawwwwww toch zwanger mooiiieeee super blij voor jou . Geniet ervan ;)
     
  6. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Het werd niet aan jou gevraagd :rolleyes: maar aan degene die in onzekerheid zit en dit topic heeft geopend...
     
    Robijn89, Jaroly, Rosa5 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Miltje de verkeerde reageert niet ts ;)
     
    bozoe vindt dit leuk.
  8. Miltje

    Miltje Niet meer actief

    ik dacht al liekie is toch niet isabel?? hoe kon dat hahaha
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  9. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Nee klopt. Ik was ook al komen spieken of ts al goed nieuws had.
     
  10. K00

    K00 Niet meer actief

  11. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.733
    113
    Vrouw
  12. Liekie83

    Liekie83 Lid

    22 okt 2018
    10
    3
    3
    Vrouw
    Horecamanager
    Kampen
    Nou, wat een dag. Ik had eerder willen berichten maar moest helaas ook nog werken vandaag een ben nu net pas thuis.

    Ik ben nog niet veel wijzer. HCG was niet sterk genoeg gestegen. In 6 dagen van 201 naar iets over de 400. Op de echo was wel iets/een klein bolletje te zien, maar meer dan dat ook niet.
    De dokter noemt het een pul, pregnancy unknown location. Beleid is dat ik iedere week moet terug komen voor hcg bepaling en echo, totdat we weten wat er is.

    Ik kan wel gillen van frustratie. De dokter is er vrij zeker van dat het geen bbz is maar of het wel een zwangerschap is dat weet hij ook niet zeker. En als het al een zwangerschap is dan stijgt het hcg dus niet goed.
    Zelf weet ik het niet meer, met heel mijn hart hoop ik op een wonderbaarlijke mega stijging van het hcg volgende week, en meer duidelijkheid op de echo, maar ik denk niet dat ik er zelf nog evhe in dit te geloven dat dat een reëele optie is
     
  13. Liekie83

    Liekie83 Lid

    22 okt 2018
    10
    3
    3
    Vrouw
    Horecamanager
    Kampen
  14. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    :| Zonder dat je het zo bedoelt ben je niet zo sociaal bezig... ;)
     
    Jaroly en Soturi vinden dit leuk.
  15. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Wat een rotnieuws... ik hoop met je mee. Op een goede afloop maar ook op duidelijkheid. Want uit ervaring weet ik dat je soms liever wil dat het dan gewoon afgelopen is en je verder kunt, dan dat je weken in onzekerheid blijft zitten.
     
  16. K00

    K00 Niet meer actief

    He shit had op beter nieuws gehoopt!

    Zou het niet gewoon kunnen dat "dat bolletje" een beginnende zw is die in een heel vroeg stadium al mis loopt?
     
  17. Liekie83

    Liekie83 Lid

    22 okt 2018
    10
    3
    3
    Vrouw
    Horecamanager
    Kampen
    @K00 dat is gezien de slechte hcg stijging, ook waar ik bang voor ben.

    Duidelijkheid is inderdaad beter dan deze onzekerheid ook als het slecht nieuws is
     
  18. K00

    K00 Niet meer actief

    Mooi klote..snap dat je hoop houdt, maar zonder hard te willen zijn moet je misschien wel gaan denken dat het niet helemaal goed gaat.. anders is de klap straks zo groot.
    En als het wel goed afloopt (Wat ik hoop!) Kan je er daarna echt van gaan genieten..
     
  19. Liekie83

    Liekie83 Lid

    22 okt 2018
    10
    3
    3
    Vrouw
    Horecamanager
    Kampen
    Ik hoop (uiteraard) op een hele mooie hcg stijging en een goede zwangerschap maar eerlijk gezegd ga ik er zelf al niet echt meer vanuit.

    @K00 ik weet dat het niet hard bedoeld is hoor, het is helaas hoogstwaarschijnlijk de realiteit, dat weet ik ook.
    Maar zolang het niet 100% zeker is, hoop ik er toch wel op
    Ik ben eerder zwanger geweest. Een zwangerschap die alle schijn tegen had en niemand verwachtte een goede afloop zonder medisch ingrijpen en nu loopt er hier een gezonde, lieve knul van twee rond die de zwangerschap zonder echte problemen heeft doorstaan.
     
  20. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Zelf was ik een paar jaar geleden zwanger. Kreeg een bloeding waarbij ik duidelijk zwangerschapsweefsel verloor. Bloeding was niet heel zwaar en stopte ook na paar dagen al. Daardoor vertrouwde verloskundige het niet. N.a.v het weefsel bevestigde zij een miskraam. Toen ze ging kijken of de baarmoeder schoon was zat daar nog een vruchtje, met een opstartend hartje. Helaas ging dit een week later alsnog mis. Maar een tweelingzwangerschap waarbij het met eentje mis is gegaan zou zomaar binnen jouw verhaal passen.
     

Deel Deze Pagina