Hoi Allemaal, Even mijn verhaal / de laatste ontwikkelingen kwijt aan gelijkgestemde.. Op mijn nod heb ik een test gedaan, negatief. Vlak daarna werd ik ongesteld(18jun), althans dat dacht ik. Dat duurde ongeveer 3 dagen, voornamelijk bruinverlies. Sinds 24 juni heb ik steeds een beetje bruinverlies, voor de zekerheid deed ik nogmaals een test.. en zie hier het resultaat.. gelijk een tweede erachteraan gedaan. Een licht maar duidelijk een streepje.. Ik slik clomid en omdat ik ongesteld ben geworden heb ik weer clomid geslikt voor de volgende ronde. Zou ik me hierover zorgen moeten maken? Zou ik me zorgen moeten maken om het bruinverlies?.. Zijn de testen te vertrouwen?.. Zou het slikken van clomid invloed hebben gehad op het resultaat, heeft iemand hier ervaring mee? Morgen heb ik een afspraak bij de gyn voor een ziekenhuis test en dan zal ik waarschijnlijk ook antwoord krijgen op mijn vragen.. fingers crossed..
Over het bruinverlies zou ik me geen zorgen maken bij mijn zoontje de eerste maand gewoon ongesteld geworden en bij mijn mk 2 maanden geleden ook gewoon ongesteld geweest(2w daarna wel misgegaan, maar dat staat daar denk ik los van) beide keren echt 5d veel rood bloed Hopelijk goed nieuws bij de gyn! Zwanger ben je wel denk ik hoor gefeliciteerd
Het lijkt me geen vals streepje, en denk dat je dus ook daadwerkelijk zwanger ben. Ben je zeker van je eisprong? Kan zijn dat die misschien toch veel later is geweest. Veel succes morgen en hoop dat je daar ook goede uitslag van krijgt. Laat je het wel even weten?
Ik heb een idee wanneer mijn eisprong was wegens de pijn wat ik voelde rond die tijd, een week later heb ik moeten bloedprikken om te controleren of ik een eisprong heb gehad en het was overduidelijk te zien dat ik er een heb gehad. Maar wanneer in die week is natuurlijk nog de vraag. Vind het allemaal wel heel spannend, enigszins onwerkelijk als het straks gelijk al raak is. Dit is namelijk de eerste keer dat ik een eisprong heb gehad sinds ik ben begonnen aan de medicatie. (Clomid 150mg, PCOS). Maar ik hou zeker nog in gedachte dat de tests foutief zou kunnen zijn, zo is de teleurstelling morgen minder of de vreugd juist groter
Oh spannend voor 5.2 weken is hij idd aan de lichte kant. Dit in combinatie met bloed bruin verlies vind ik nu na een bbz best eng. Hopelijk is dit niet het geval bij jou en is je eisprong iets later geweest.
Deze testen zijn duidelijk positief! ik heb geen verstand van de werking van Clomid, maar zoals je zelf al zei krijg je daar morgen waarschijnlijk alle antwoorden op. Spannend joh!
De testen kunnen zowiezo niet reageren op clomid. Dat lichte bloedverlies kan een innestelingsbloeding geweest zijn. Als je zwanger bent zouden je testen in ieder geval moeten gaan oplopen
Net terug van het ziekenhuis, ik mag me 'voorzichtig' zwanger noemen! (Voorzichtig omdat de test in het ziekenhuis ook licht was. Wel duidelijker dan de thuis tests) Ik hoef me niet zorgen te maken over clomid of het bruinverlies. Over 2 weken een echo of alles in orde is en of het hartje klopt. Nu hopen dat het er nog zit en dat het blijft zitten!
Wat een goede vooruitzicht, voorzichtig gefeliciteerd hopelijk heb je over 2 weken een mooie echo van beeb en kloppend hartje