Wow wat spannend dit! Ik hoop dat ie echt reageert op zwangerschap en niet op een ei. Zou er idd voor de zekerheid wel een beetje rekening mee houden. Als de 2v5 mooi gaat oplopen mag je uitgaan van een zwangerschap. Ik duim met je mee
Dat had ik dus ook verwacht dat ik hem net had gehad toen ik begon met testen. Ben bang dat het toch niet klopt en nu ovulatie heb anders kan ik het niet verklaren. Vanmiddag nog testje gedaan en echt turen om misschien iets te zien. Op eerste oog niet. Of het moet perse met ochtend urine omdat het nog zo vroeh is. Maar houd er ondertussen rekening mee dat het toch niks is
hij is al best duidelijk... ovutesten worden ook soms positief als je zwanger bent. ben benieuwd. 2 dagen wachten is het beste als je wilt zien of hij oploopt, tijd maakt niet uit
Voor je NOD kun je beter alleen met ochtendurine testen. Na je NOD maakt dat niks meer uit. Aangezien je vanmorgen getest hebt, zou je het beste pas weer over 2 dagen 's ochtends kunnen testen. HCG verdubbelt namelijk ongeveer om de dag. Succes! Zal voor je duimen!
Ovulatietesten zijn niet meer positief. 2v5 kv zwangerschapstest geeft heel licht streepje aan. Cd dag 19. Raadsel nog niet opgelost. Bovenste is ovulatie onderste zw test
Hmmm, of het is toch je eisprong geweest, maar dan heb je met een cyclus van 24/25 dagen wel een erg korte luteale fase als je op CD18 een positieve ovulatietest had. Want dan springt je ei dus uiterlijk op CD20 en op CD24/25 wordt je dus weer ongesteld. Hoop dus dat morgen er een duidelijkere streepje op je zwangerschapstest verschijnt!
Dat hoop ik ook. Als ik de cd 24/25 toch ongesteld word dan is of mijn luteale fase veelste kort als hij op dag 19/20 springt. Of hij is dan toch dag 9/10 geweest wat ik dacht.
Helaas geen duidelijker streepje. Verder dan het tuur streepje(lijkt wel indrooglijntje) kom ik niet. Stop met testen en wacht het maar af.
Ben benieuwd! Hier had ik ook een duidelijk streepje op kV-test en dat bleek mijn eisprong geweest te zijn.. Toen heb ik Kruidvat gemaild en Kruidvat testen reageren inderdaad op een eisprong
Hier idem met kruidvat 2v5 op dag 30 van mijn cyclus op mn nod dus licht streepje, ook posi ovu test dus bleek ook een late ei te hebben deze maand. Heel verwarrend en teleurstellend natuurlijk!