Veel plezier

Discussie in 'De lounge' gestart door ladygaga, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Hoi ik wil even sportief zijn en de meiden die naar lady gaga gaan en die een kaartje kunnen krijgen veel plezier wensen het is mij jammer genoeg niet gelukt wat mij echt veel pijn doet.
    Maar voor de gene die het morgen lukt of de meiden die al een kaartje hebben veel plezier en geniet van haar want gaga is echt een top mens.

Groetjes gaga

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Het is toch pas in september... tegen die tijd zullen er vast wel kaartjes op marktplaats staan...

3. ladygaga

Ja denk ik ook wel maar je weet nooit of dat dan echte kaartjes zijn
    Ik hoop eigenlijk op een extra concert

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Huh? Ik word gek, maar dacht dat je wel een kaartje had in je andere topic te lezen.
    Enne.. hiervoor had je geen apart topic aan hoeven maken, had je ook in je eigen topic kunnen schrijven. ;)

5. ladygaga

Sorry maar ik heb geen kaartje hoor zijn er genoeg die wel hebben maar wil gewoon sportief zijn en de gene die welgaan veel plezier te wensen en vond beter om dat ff in een nieuwe te doen.

6. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of hoop je misschien stiekem dat iemand je hierdoor aan een kaartje helpt? :) Sorry maar daar vind ik het een beetje op lijken.

7. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Wat een non-topic.....

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hoezo, daar is toch niks sportiefs aan? Je hebt wel of geen kaartje. Heb je er wel een, is het mazzel.

Komt een beetje over als geschooi of zieligdoenerij. Sorry maar zo komt het echt over, je had beter dit topic niet kunnen openen.

9. ladygaga

Nee hoor wil gewoon alleen iedereen die wel gaat veel plezier wensen mag tog wel?

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat is dat voor topic voor op zwangerschapspagina... hoeveel procent van de lezers zullen naar lady gaga gaan?
    Zal ik elke week maar een topic openen... veel plezier bij jan smit, veel plezier bij marco borsato etc?

11. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van mij wel maar vind het een beetje apart om er speciaal een topic voor te moeten openen. Vooral met de wetenschap dat jij heel graag wil gaan. ;)

12. Onzin topic..Sorry;)

Maar goed, zonde voor je dat je niet kan gaan.. Nog meer zonde dat je geluk afhangt van lady gaga.
    Spaar die 160 euro op en ga een dag naar plopsaland met die kleine.. Wordt je veel gelukkiger van:)

Iedereen alvast veel plezier bij het concert van Beyonce:)

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Ladygaga, dankjewel!
    En ik snap je gevoel heel erg. ;)

14. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hahaha

Ts zag trouwens in een ander topic de link naar je mp advertenties. Misschien in de toekomst handiger om te bekijken aan welke hobby je het liefst je geld uitgeeft. Naar mijn idee is een stickeralbum echt geldverspilling. Om een vol album te kunnen krijgen had je zeker al 1 kaartje kunnen kopen.

15. ladygaga

Vind beetje jammer dat ik zulke rare reactie's krijg.
    Heb zelf de moet opgegeven.
    En ja ik had heel graag gewild maar helaas lukt het me niet.
    Ik ben gewoon een super fan van gaga.
    En bedoel er verder niks mee hoor wil gewoon de meiden die wel gaan veel plezier gunnen meer niet.

16. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Wat zijn we toch weer lullig op de zondagavond.
    N.a.v. haar andere topic snap ik deze wel.

Jammer dat je zelf niet kunt gaan, maar wie weet, in de toekomst.
    Lucia, jij veel plezier!

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Je kunt ook gewoon je andere topic gebruiken, die ging tenslotte al over Lady Gaga.
    Dat is het enige waar iedereen over valt, dus niet gepikeerd zijn. ;)

18. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Jammer dat je niet kunt gaan!
    Maar probeer nu toch nog ff te sparen want tegen de tijd dat het concenrt is worden er toch nog veel kaartjes te koop aangeboden of krijg je alsnog een kans om te gaan en dan heb je het geld tenminste achter de hand!

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik zeg alleen hoe het op mij overkomt.

Neemt niet weg dat ik het onwijs balen voor je vind dat je niet kunt gaan hoor! Wie weet in de toekomst dat je een keer kunt gaan!

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    agut

Deel Deze Pagina