Hoi ik wil even sportief zijn en de meiden die naar lady gaga gaan en die een kaartje kunnen krijgen veel plezier wensen het is mij jammer genoeg niet gelukt wat mij echt veel pijn doet. Maar voor de gene die het morgen lukt of de meiden die al een kaartje hebben veel plezier en geniet van haar want gaga is echt een top mens. Groetjes gaga
Ja denk ik ook wel maar je weet nooit of dat dan echte kaartjes zijn Ik hoop eigenlijk op een extra concert
Huh? Ik word gek, maar dacht dat je wel een kaartje had in je andere topic te lezen. Enne.. hiervoor had je geen apart topic aan hoeven maken, had je ook in je eigen topic kunnen schrijven.
Sorry maar ik heb geen kaartje hoor zijn er genoeg die wel hebben maar wil gewoon sportief zijn en de gene die welgaan veel plezier te wensen en vond beter om dat ff in een nieuwe te doen.
Of hoop je misschien stiekem dat iemand je hierdoor aan een kaartje helpt? Sorry maar daar vind ik het een beetje op lijken.
Hoezo, daar is toch niks sportiefs aan? Je hebt wel of geen kaartje. Heb je er wel een, is het mazzel. Komt een beetje over als geschooi of zieligdoenerij. Sorry maar zo komt het echt over, je had beter dit topic niet kunnen openen.
wat is dat voor topic voor op zwangerschapspagina... hoeveel procent van de lezers zullen naar lady gaga gaan? Zal ik elke week maar een topic openen... veel plezier bij jan smit, veel plezier bij marco borsato etc?
Van mij wel maar vind het een beetje apart om er speciaal een topic voor te moeten openen. Vooral met de wetenschap dat jij heel graag wil gaan.
Onzin topic..Sorry Maar goed, zonde voor je dat je niet kan gaan.. Nog meer zonde dat je geluk afhangt van lady gaga. Spaar die 160 euro op en ga een dag naar plopsaland met die kleine.. Wordt je veel gelukkiger van Iedereen alvast veel plezier bij het concert van Beyonce
Hahaha Ts zag trouwens in een ander topic de link naar je mp advertenties. Misschien in de toekomst handiger om te bekijken aan welke hobby je het liefst je geld uitgeeft. Naar mijn idee is een stickeralbum echt geldverspilling. Om een vol album te kunnen krijgen had je zeker al 1 kaartje kunnen kopen.
Vind beetje jammer dat ik zulke rare reactie's krijg. Heb zelf de moet opgegeven. En ja ik had heel graag gewild maar helaas lukt het me niet. Ik ben gewoon een super fan van gaga. En bedoel er verder niks mee hoor wil gewoon de meiden die wel gaan veel plezier gunnen meer niet.
Wat zijn we toch weer lullig op de zondagavond. N.a.v. haar andere topic snap ik deze wel. Jammer dat je zelf niet kunt gaan, maar wie weet, in de toekomst. Lucia, jij veel plezier!
Je kunt ook gewoon je andere topic gebruiken, die ging tenslotte al over Lady Gaga. Dat is het enige waar iedereen over valt, dus niet gepikeerd zijn.
Jammer dat je niet kunt gaan! Maar probeer nu toch nog ff te sparen want tegen de tijd dat het concenrt is worden er toch nog veel kaartjes te koop aangeboden of krijg je alsnog een kans om te gaan en dan heb je het geld tenminste achter de hand!
Ik zeg alleen hoe het op mij overkomt. Neemt niet weg dat ik het onwijs balen voor je vind dat je niet kunt gaan hoor! Wie weet in de toekomst dat je een keer kunt gaan!