Hallo Dames, Ik weet niet of meerdere vrouwen dat hebben, maar ik heb weleens dat het hele gebeuren van zwanger willen worden me zo de keel uit hangt, dat ik op de momenten dat we moeten klussen, totaal geen zin heb en ook niet opgewonden kan raken. We doen het dan wel, omdat we de kans niet willen missen deze maand, maar toch.... Hoe hou je het spannend en leuk in bed?. Mijn manneke en ik waren afgelopen zondag op de boekenbeurs in Nieuwegein. We vonden daar een klein roze doosje waarop stond SEX. Het bleek een klein boekje te zijn met 3 dobbelsteentjes en 10 envelopjes met kanskaartjes. We vonden het wel grappig om mee te nemen. In dit boekje stonden allemaal leuke spelletjes die we konden doen in bed. Zo was één van de spelletjes dat je een lijstje moest maken van 1 tot/met 6. Achter elk cijfer moest je dan een actie schrijven, zoals Strelen, Zoenen, Knabbelen etc (gebruik je fantasie) En dan een lijstje met 6 lichaamsdelen, zoals mond, nek, rug, buik etc (gebruik je fantasie) Je gooit dan eerst een keer met de dobbelsteen. Je weet dan welke actie je uit moet gaan voeren bij je partner. Dan gooi je nog een keer om te weten welk lichaamsdeel je moet hebben. Spannend. Ik moet zeggen dat dit erg leuk was. En het haalde alle druk om te klussen weg, want het was gewoon heel erg leuk. Hoe houden jullie het leuk en spannend in bed (of daarbuiten)? Deze vraag is natuurlijk alleen voor diegene die ook ervaren dat zwanger worden soms wat weghaalt van de spontaniteit en romantiek in bed. Knufffff Marianne
wij ervaren dat ook wel een beetje. wat wij doen zijn kaarsjes branden, gezellig knus op de bank zitten en praten over dingen behalve dan het zwanger willen worden en we gebruiken idd weleens dobbelsteentjes met bepaalde standjes erop die we dan uitproberen. zo is het ook weleens lachen en gieren. en we hebben wel wat speeltjes, maar die gebruiken we amper.
Misschien blijft het leuk als je van jezelf niet persé hoeft te klussen? Je moet er wel zin in hebben, toch? Ik heb makkelijk praten hoor , maar als ik dit zo lees, denk ik: tegen de tijd dat ik stop met de pil en ik dus zwanger kan worden, misschien wel graag zwanger wíl worden, ga ik daar niet persé op letten. Gewoon lekker sexen als we er zin in hebben , en als we geen zin hebben, dan maar niet... Maar ja, ik ben ook nog een stuk jonger natuurlijk . Spannend houden. Ik heb nog geen ervaring, maar wij denken wel eens: op bijzondere en rare plekken (gewoon een keer niet in bed dus) en momenten, nieuwe standjes proberen, samen onder de douche, opwindende kleding en lingerie, massage, ... Maar ja, misschien heb je dat allemaal al geprobeert...
Ons sexleven is nu alleen maar beter geworden ! Mischien ben ik een uitzondering hoor, maar heb gewoon vaker zin en hij ook hihi. Ook al hadden we fgesproken vorige maand om de dag. Als je zin hebt waarom dan om de dag ? x