Hallo allemaal! Ik zit met een hoop vragen..ik was aan de pil en had drie weken terug een menstruatie, Na de tijd bleef ik buikpijn houden maar was ondertussen weer begonnen met de pil.bij de ha geweest enndie heeft inwendig onderzoek gedaan naar de eierstokken en baarmoeder maar vond niets vreemds. Echter had ik et idee dat er wat dwarszat en heb dus weer eenmstopweek ingelast,afgelopen maandag was daarvan de laatste menstruatiedag en heb besloten mijn lichaam even rust te geven qua hormonen en dus de pil niet meer geslikt na de menstruatie. Nu verloor ik donderdag wat oud bloed,alleen met afvegen en vrijdagochtend ook nog een minibeetje. Verder is het vermengt met slijm(sorry voor de details) Ik verlies verder niet veel afscheiding oid maar oh ik heb toch zo een buikpijn! Heb het idee dat ik elk moment weer omgesteld kan worden. Verder ook af en tie misselijk en af en toe doenmijn borstten zeer. Ook heb ik veel hoofdpijn ,vooral savonds en alles rommelt binnenin. Ik heb eergister een test gedaan en die was negatief. Ik vraag me af wanneer zou ik uberhaubt kunne testen en tja kan dat oude bloed een innestelling geweest kunnenzijn? Mijn oudste dochter is ook door de pil heen gekomen dus dat zou kunnen. Ben ook erg moe en wil eigenlijk wel eens weten wat ik nu allemaal voel en heb.. Alvast bedankt voor de reacties,hoop echt dat iemand kan helpen.. Over de test trouwens, ik had eergister een kvtest gedaan die van twee voor vijf en die gaf wel een heeeeeeeeeel licht streepje,moest wel turen en vraag me af of dat indrooglijntjes zijn of voorgedrukt streepje? Hij was wel even breed als de controle streep overigens.. Groetjes!
Misschien toch nog even afwachten en over een paar daagjes nog een test doen. Je eerste is het bewijs dat het gebeurt, zwanger worden door de pil heen. Van al dat getuur kunnen we hier wel massaal aan de bril gaan haha. Succes en dat je snel uitsluitsel hebt.
Ja dat getuur is wat idd haha.ik doe morgenvroeg nog een test die tweede van de kv die ik nog heb liggen.. Misschoen is hij dan wat sterker..maar ja kan ook wezen toch van de pil dat ik die niet meer slik? Weet wel dat ik die klachtten miet had toen we voor de tweede gingen..sterker nog toen was ik na een maand zwanger hihi. Mijn man zegt ook altijd dat ie megapearls heeft
Jij hebt ook zo'n man haha. Ik was ook gelijk zwanger van de eerste, nu 3. En toen we voor nummer 2 gingen ook, helaas is dat een MK geworden en de keer daarna een vroege MK. Dus afgezien van het verdriet van de MK was hij erg trots op zichzelf toen ik met de positieve test aankwam haha. Succes morgen, zeker met het ego van je man als blijkt dat je zwanger bent hihi.
Hihi nou ik ga nog niet te vroeg juigen want het kan ook zijn omdat ik de pil miet meer slik.dan krijg je toch ook deze klachtten als ontpillen? Tjs ik weet het niet hoor maar pff voel me zo anders,ben ook echt heel chaggo vaak.. Zit gewoon niet in mijn velletje als anders.. En die buikpijn ook,gister had ik wel ff zoiets van tjee word nu wel heftig! Maar er kwam maar niks en ja die hoofdpijn pff dat is echt miet prettig! Ben ook erg benieuwd dus hoe en wat.. Wil graag af van de onzekerheid..
Ik begrijp je helemaal. En deze klachten kan je idd ook krijgen nadat je bent gestopt met de pil. Zou toch eens fijn zijn als ze daar wat op vonden, zo gemeen, voor ontpillen, mestrutie en zwangerschap overeenkomende klachten. En het ergste is; we stappen er allemaal in met het idee; we zien wel waar het schip strand, maar als we eenmaal bezig zijn, dan zijn we elke maand een wrak en kunnen we niet wachten tot we die 2 streepjes zien. Zelfs als we 2 streepjes hebben twijfelen we... Die vrouwelijke hormonen zitten toch wel eens in de weg haha
Ja dat is ook zo..ik geloof het pas echt als ik het kindje zie op de echo met eenmkloppend hartje Tis gewoon zo moeiliji allemaal..idd wat je zegt alles lijkt op elkaar..hebben ze miet goed over nagedacht haha.. Ik laat morgenvroeg weten hoe of wat met de test. Heb nu o steken in mijn lies aan de linkerkant auwie!
Goeiemorgen,zojuist dus weer getest eh ii zie weer het tweede lijntje..wel heel vaag alweer aar heb het idee dat hij nu wek ietsjepietsje duidelijier is dan de vorige..ook weer even breed aks de controle streep..zit alleen nog te turen of hij nou kleurloos is of heel licht roze..
Heb je geen foto van je testje? Kunnen we meeturen. Die kruidvattesten zijn zover ik weet meestal wel erg betrouwbaar.
Heb net wel twintig fotos proberen te maken maar heb sledhte kwaliteit camera in de telefoon en mijn van mijn camera heb ik het geheugenkaartje kwijt...zucht..maar nu hij wat meer opgedroogt is is hij wel wat duidelijker geworden en ii vind hem heeeeeeel licht roze.. Strkas bij goed daglicht zal ik nogmaals proberen een foto te maken,dan heb ik wat beter licht. Maakt dat uit na zegge twee uurtjes een fotomaken?of is het dan niet meer betrouwbaar? Ik heb de kv test 2v5
Nee dat maakt niet uit, als het streepje er eenmaal is dan is het streepje er maar wel binnen de afleestijd EN volgens mij is dat zo bij jou. Ik heb gisteren (voor ik ongesteld werd) nog een kruidvat test gedaan hij bleef echt omo wit hoor vanochtend nog gekeken witter kan niet. Dus ik denk dat het bij jou dan toch echt raak mocht zijn. Een voorzichtige gefeliciteerd van mijn kant
Ik heb net ff in zonlicht gekeken maar hij lijkt me echt lichtroze! Zal zo even mijn dochters aankleden en dan een foto maken! Hoop echt dat een foto lukt zodat jullie mee kunnen kijken!
Heel spannend hoor!!! Is dit de test van vanochtend of? Over een paar daagjes weer testen en hopen dat je dan een knallende test hebt!! En voor nu: voorzichtig gefeliciteerd meid..
IK herken het wel dat vage dunne streepje... IK had een dag later getest en toen werd ie al iets duidelijker.. Twee dagen daarna weer getest en toen wa hij goed zichtbaar... Musschien over 2 dagen nog een testje doen??
Als ik mijn scherm wat kantel denk ik wel wat te zien.. Denk dat je het beste over 2 dagen nog eens kan testen dan moet hij wel duidelijker zijn, of misschien morgen al wel! Ik begon ook met een heel licht lijntje die elke dag wat donkerder werd en zo opeens een knaltest!