toch onttrekkingsbloeding bij zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dicky, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Nee joh, ik ben gestopt met de pil, en daarna gewoon niet meer ongesteld geworden...wel een ontrekkingsbloedinkje na de laatste pil, maar verder niets meer....

30 maart had mijn "natuurlijke" ongesteldheid moeten komen. dus zeg maar laatste pil-ontrekkingsbloedinkje van 1 dag-twee weken geklust-30 maart (eigenlijk ongesteldheid)-2 april duidelijk positief getest.

Tja, en als ik zwanger ben, weet ik het nog niet. Ik heb er drie, huis is al te klein (twee slaapkamers), nieuwe partner sinds 10 maanden, financiele problemen uit het verleden aan het oplossen om aan de toekomst te kunnen gaan werken en te gaan trouwen :D. Hij heeft wel laten weten, dat hij er erg geschokt van zou zijn, maar achter me staat, wat ik ook kies. Hij had beloofd niet hiervoor weg te lopen!.....

2. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Aaaawhhh super hoor!! Ik snap dat het nu geen tijd is voor een kind extra maar ik denk dat dat ook weinig te plannen valt.

Nou even afwachten dus! Ik heb eergisteren nog een negatieve test gehad, ik hoop dat ik morgen weer negatief of positief zie en dan gewoon wat meer duidelijkheid heb. Ben het nu wel zat hoor!

3. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Dat begrijp ik heel goed, ik zal voor je duimen!!! Succes!! Laat je het nog even weten? Ben nu wel heel nieuwsgierig geworden ;)

Ja, echt geweldig, ik denk ik vertel het hem gewoon wat er gaande is, als hij weg wil, kan ik dat maar beter gehad hebben......en toen kwam hij met dit antwoord......echt supergaaf. Ik zie het ook wel, ik ben niet van plan om het weg te laten halen, ik weet zeker dat mijn schoonouders ook geschokt zouden zijn maar ons steunen waar nodig....:)

4. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi Dickyyy!!
    Nou ik was het gisteren zo zat, omdat er iedere keer toch wel een kleine bloeding kwam maar het toch niet uitbarstte dat ik zoiets had van: Genoeg! Als ik zwanger ben kom ik daar vroeg of laat wel achter. Misschien houd ik mezelf voor de gek... Ik besloot toen ook om vandaag niet te testen.

Nou zo gezegd zo gedaan... Maar nee hoor. Nog steeds niet eens 1 maandverband (wil graag zien hoeveel ik precies bloed) bloed... en vanochtend ik keek in de spiegel; had zo een opgezette buik dat ik mn topje en colbert niet durfde aan te doen!! Dit is ook echt in een keer gekomen :s had ik gisteren niet. Misschien zijn het opgezette darmen ofzo, maar ach ik word hier zo gek van! Als het zo blijft en als ik zo weinig blijf bloeden, ga ik morgen testen en ook naar de huisarts.

Jij al ongi geworden? Spannend!

5. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
  6. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech

Wauw!!!!!! Gefeliciteerd!!! wat bijzonder zeg! ik heb vanmorgen urine gebracht bij de dok voor controle op bo, ze had helaas geen tijd voor een zwangerschapstest, dus er zelf een gehaald bij de mediq en gedaan, maar zo goed als niets te zien....zit nu in de tweede dag van de stopweek, nog steeds niets, gisterenochtend bij het afvegen wel lichtbruin, terwijl ik de pil nog gewoon had kunnen innemen....ik doe morgenochtend nog een kv, is daar niets tot zo goed als niets te zien, ga ik ervan uit dat ik niet zwanger ben....maar genoeg over mij, vind het gaaf voor je joh!''

7. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi Dicky! Ik denk dat j ehet verkeerd begrepen hebt! Ik ben niet zwanger, of iig ik heb nog niet getest waaruit blijkt dat ik zwanger ben :p Dat is een ander forum waarbij een ander vrouwke zwanger is en 1,5 ongesteld is geweest :)

Maar oke spannend voor jou! Afwachten dus :)

Ik heb nu een beetje bloedverlies, iedere keer bij het plassen en afvegen maar daarna houdt het op. Het zet dus nog steeds niet door en heb echt een enorme opgezette buik! Morgen ga ik dus echt testen en naar de huisarts indien het negatief is.

8. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    O ja sorry hihi ik was zo enthousiast hihi....wauw...spannend joh...ik hoop dat je morgen wat duidelijkheid krijgt, dat je in ieder geval weet wat er aan de hand is! Ik word ook helemaal gek, heb steken als bij een b.o maar voel dat het uit mijn baarmoeder komt en had gisteren lage buikpijn uitstralend naar mijn benen en rug, maar nog steeds niks te bekennen. De klieren in mijn borsten zijn nu wel geslonken, maar nu jeuken ze echt best wel....morgenmiddag weten we hopelijk meer! :) ik hou je op de hoogte :)

9. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Daar heb/had ik ook last van! En jeuk echt overal op mijn lichaam...

We shall see :) ik houd jou ook op de hoogte!

10. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Potverdikkeme, had niet moeten testen, ik zie wat...weet ook niet hoe btrouwbaar deze is, de controlestreep is ook heel licht...ik lijk wat te zien, maar ik moet gewoon ff wachten tot morgen :p succes jij!

11. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Maak een foto van de test!

Welke test is het?

12. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Van de Mediq apotheek...maar ook hier moet ik echt turen, voor mijn idee was het binnen de tijd, mar ik denk dat ik het mezelf vooral wijsmaak...ik zit nu op mobiel, ik zal vanmiddag of vanavond de foto even plaatsen, dat gaat niet via mob hihi

Bijgevoegde bestanden:

13. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ik houd het in de gaten! Werk zelf continu achter de pc, dus dat gaat makkelijk :)

14. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    O toch gelukt hahahaha

15. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Nee niet gelukt! ik zie in je fotoalbum wel een album die testen 20, 21 januari 2014 heet, maar er zit niets in :p

16. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Hij staat bij mn post als het goed is

17. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Oh ja stom, ik zie hem nu pas! Nee ik zie geen 2e streep en die controlestreep is wel erg licht ja!!

Opnieuw proberen morgen/overmorgen! Ik ga morgen ook testen :)

18. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    de dokter belde net, urine word op kweek gezet, zwangerschapstest was negatief. Zucht....

19. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ohh.. Dat is niet goed! Laten we afwachten..

20. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    Vanmorgen is het bloeden begonnen, best veel ook. Ik denk dat ik toch echt ongesteld geworden ben...hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina