Hi Dicky, Ik was gisteren gewoon ongesteld (leek wel), maar vandaag is het alweer gestopt :S en normaal gesproken blijf ik altijd nog wel ongesteld.. Ik hoor vandaag weer aan de pil te gaan en heb vanochtend niet getest, omdat ik gisteren normaal ongi leek... Nu heb ik er toch wel weer spijt van... Wat zal ik doen?
Ik zou testen....just to be sure. Is die negatief, gewoon de pil nemen, omdat je lijf anders helemaal van slag af is straks.Ik heb begrepen dat als je twee keer zulke rare ontrekkingsbloedingen heb, je echt je zorgen moet gaan maken. Ik ben ook benieuwd hoe de mijne uitpakt, voel me in ieder geval een stuk beter, dus ik denk dat het toch echt te maken had met het te lang doorslikken van de pil. Ik heb een hele zware combinatiepil, met 750 microgram oestrogeen ipv 250. (Heb even gegoogled), dus blijkbaar was mijn lijf gewoon ff goed van slag. Ergens hoop ik natuurlijk nog steeds, na deze hele periode dat ik en mijn vriend ook een eigen kindje zullen krijgen ooit en dat hij er dan ook mee instemt... Laat je het even weten nog?