Jaaa dat is ook lastig al die verschillende testen door elkaar... hahaha ik probeer idd te volgen wat de verloskundige zegt maar dat is moeilijk want de emotie speelt zo de overhand
Deze is van vanochtend en ik heb ook bloed geprikt ... ik weet dat ik eigenlijk niet meer moet testen maar om de een of andere reden blijf ik mezelf op deze manier hoop geven ofzo... al zegt een echo eigenlijk pas of het goed is of niet
Het beste is eigenlijk om gewoon met een test te blijven testen. Zo kun je het verschil zien. De enigste manier hoe je erachter kan komen dat het toch mis is dat is via de echo. Testen die aflopen of oplopen zeggen bij mij helemaal niks. Een streep is een streep. Ik heb zelf 2 miskramen gehad en de testen liepen niet af en had geen last van bloedverlies of krampen. Zelfs geen afneembare symptomen. En toch zat het niet goed. Beste is om de echo af te wachten.. En denk ook dat het hcg prikken qua oploop wel duidelijker is dan de testen. Heb je de uitslag daar al van binnen?
Nee heb net gebeld maar moet vanmiddag even terug bellen .. dankjewel voor je bericht .. de verloskundige zei idd ook de zekerheid geeft alleen een echo
Ik ben bang dat dit geen goede stijging is...Hij zou,bij een goede stijging,nu minimaal rond de 1000 moeten zitten.De wonderen zijn de wereld nog niet uit,maar ik ken geen verhalen met deze trage oploop die goed zijn afgelopen. Ik zal nog even voor je blijven duimen.
Die waarde van 55 was op woensdag toch (vorige week)? Dan zou hij max zaterdag verdubbeld moeten zijn: 110 en vervolgens dinsdag weer: 220. Denk dat het een twijfel geval is, wat zei de verloskundige van de stijging?
Voor het ideale is de verdubbeling tree weinig. Bij mij liep dit niet goed af maar er zijn wonderverhalen bij wie het goud is gegaan. Wat zegt de vk of het zh er zelf van? Mag je bv maandag weer prikken?
Neee ik ben nu bij de verloskundige ze gaan een echo maken om te kijken of ze iets kunnen zien. Wat de Hcg betreft zei de verloskundige dat dat niet heel veel zegt altijd ... het is gewoon afwachten
Ze zagen niks idd... Ze zei ook misschien is de innesteling later geweest en is het nu korter dan we denken
Over 2 weken ... ik heb nog eens zitten denken en geef de hoop ook nog niet op. Ik heb 9 en 10 juli veel witte vloed gehad en denk dat toen mij eisprong was... dat betekend dan volgens mij als ik vanaf daar tel dag ik echt geen 5.5 week ben en dan is de hcg en geen knaltrst niet zo gek denk ik. Wellicht praat ik mezelf teveel hoop in maar als het niks is over 2 weken kan ik altijd nog balen en verdrietig zijn.