Denk dat je misschien toch later je ei had en iets korter zwanger bent. Het ziet er prima uit. Ik had 3 weken lang 2-3 weken voor die na de 3+ ging. Was er ook vroeg bij
Jaaa een week duurt nog een eeuwigheid .. hahaha maar het geeft altijd een beetje moed als ik hier andere hoor praten .. al heb ik dat wel zo onderhand dagelijks nodig nu
Wat naar. Maar misschien is t wel fijn te weten nu waar je aan toe bent. Ik vond de onzekerheid veel erger als het uiteindelijke weten
Dat is zo... ik heb vandaag bloed geprikt .. de verloskundige zei het kán nog steeds 2 kanten op.. het bloedverlies is heel weinig tot nu toe, alleen met afvegen .. toch ga ik nu van jet slechtste scenario uit...zondag moet ik terugbellen om te kijken hoe het met het bloedverlies en eventuele klachten gaat
Nog steeds bloedverlies.. geen krampen alleen wat lichte buikpijn... geen stolsels of iets alleen bloed en wat slijm ... minder dan mijn normale menstruatie kwa bloedverlies. afwachten denk ik. Ergens ga ik er vanuit dat het over is.. voor mezelf te beschermen denk ik.. Ergens ver weg blijft nog een héél klein vonkje hoop over ..
Heel veel sterkte meis. Heel naar zo iets. Bij mijn laatste vmk had ik "gelukkig" ook niet veel of nauwelijks krampen.
Hier 4 x zwanger geweest.. 1e en 2e zwangerschap geen bloedverlies. 1e was ma. 3e en 4e zwangerschap bloedverlies en zwaar in de stress en bleek het gelukkig goed. Bloedverlies zegt niet altijd wat. Ik hoop voor je dat goed gaat!
Hcg is 678... Bloedverlies lijkt op een lichte menstruatie langzaamaan. Verder weinig klachten .. de verloskundige gebeld maar die vonden het lastig omdat het nog zo pril is. Ze zei wel dat vaak bloedverlies langer dan 2 dagen en richting menstruatie toch vaak een beginnende miskraam is. Maar ze ging overleggen met een gynaecoloog en bellen me later terug
Ze hebben net terug gebeld en de kans dat het een miskraam is is veel groter omdat ik nog steeds bloedverlies heb... die stijgende hcg is vaker zei ze.. dat die eerst stijgt en daarna daalt. De 17e echo om de eindconclusie te maken
Oh wat naar de onzekerheid en dit dit telefoontje dikke knuffel en ik duim voor je dat er toch een wonder gebeurd
Meid wat een gedoe. Mocht je nou ineens veel Pijn krijgen of koorts of echt beroerd worden ga dan naar de eerste hulp.
Ik zou het wel even goed in de gaten houden of je geen buikpijn krijg of andere symptomen van een bbz. Ik zag in je beginpost een positieve test van 23-07. Dat is bijna 3 weken geleden. Dan is je hcg sowieso te laag voor een goede zwangerschap. Sterkte!
Jaaa ga ik doen.. idd een gedoe, die onzekerheid is gewoon killing.... maar t is nog zo pril ze zegt we zien zowiezo niks... ellende ellende is het... Duurt nog lang een week maar zit niks anders op. Hoop ergens nog een héél klein beetje dat dit gewoon een 'foutje' van mn lijf is maar 95% in mij zegt Denise dit is gewoon foute boel.
Ik wil je gewoon een knuf geven.. Zou willen dat jij het unieke geval bent bij wie bloed en een hcg die niet goed oploopt wel goed afloopt maar ik begrijp je vrees..