Idd wat izzie zegt. Hou het in de gaten. Lijkt een beetje op mijn verhaal. Van afgelopen april.. Helaas in een bbz van 2ling geëindigd.
Dankjulliewel voor jullie adviezen .. ik hou mn klachten idd goed in de gaten .. verder is het afwachten tot vrijdag ... de onzekerheid vind ik vooral verschrikkelijk
Ik dacht laat ik nog eens een test doen om te kijken wat die doet... die zegt genoeg helaas. Negatief
Maar gisteren was je ach 678 dan kan ie nu niet negatief zijn meid. Hcg duurt even voor het er uit is. Kan je niet even een vk bellen voor een echo.
Die heb uitslag was woensdag geprikt .. toen begon het bloedverlies in de ochtend en heb ik smiddags geprikt. De uitslag kwam gister.. ik moet zowiezo vrijdag op controle om te kijken of alles schoon is.
Dankjewel... jij heel veel geluk met jou zwangerschap.. ik lees het oops i did of again topic af en toe een stukje mee
Ik ga er toch maar vanuit dat het klopt het zijn dezelfde als waar ik zwanger mee heb getest ... hij is ook niet helemaal wit. Dat heb ik wellicht verkeerd verwoord ... ik had dinsdag een knaltest en nu is het nog maar een heel licht streepje
Als je pril zwanger bent, kan het hcg met flink bloedverlies best enorm hard zakken. Wel een goed teken want bij zo'n snel lichter wordende test is er waarschijnlijk geen sprake van een bbz. Voor zekerheid wel even doortesten tot een witte test. Zie hier vaak dames die direct na een vmk weer positief testen maar nooit negatief hebben getest, wat dus onzekerheid geeft.
Bedankt voor de tip dat ga ik idd doen. Ik moet zowiezo vrijdag komen voor een echo om te kijken of het allemaal goed uitziet zeg maar.
Weet iemand hoelang dat bloedverlies ongeveer aanhoud ??? Ik weet niet zo goed wanneer ik weer aan de bel moet trekken
Als het een miskraam is dan duurt het meestal een week. Net als een menstruatie. Dit reken je vanaf het eerste echte flink rode bloedverlies. Ik had bij mijn missed abortion een week of twee bruinverlies, en ineens nam dat toe, en dacht ik dat ik het allemaal kwijt was, tot twee dagen na de flinke toename van bloedverlies. Toen kreeg ik hee duidelijk hele flinke krampen ( lijkend op weeen ) en verloor ik het vruchtzakje en heel veel weefsel. Toen duurde het nog drie dagen en was het klaar. In totaal 2 weken bruin en een week echt flink bloed