@twijfelmeisje, wat fijn dat je al snel een echo kunt laten maken. Probeer je onzekerheid een beetje 'los te laten'. Ookal zal dit niet makkelijk voor je zijn. Is een stuk gezonder, al die stress is natuurlijk ook funest!! Succes!! @Lov23 haha, ja stom!! Geen idee!! Ook een zwangerschapskwaaltje hihi
@lov23: Oh ik wilde net informeren hoe t gegaan was met de echo. Maar ik zie in je handtekening dat t niet goed is. Wat erg voor jullie! Veel sterkte!!
duidelijke testen! Hoe kwam het dat je nu testte..aangezien je 5 weken zwanger bent . .. beetje nieuwsgierig lov23 verschrikkelijk nieuws! Zag eerdere berichten al. En nu dit . Sterkte!!!
lov23, wat vreselijk zeg heel veel sterkte toegewenst!! angie87, ik snap je vraag niet! ik heb getest toen ik 3 dagen overtijd was, dus 4 weken en 3 dagen. Toen ik 5 weken zwanger was heb ik op dit forum geschreven. wel heb ik toevallig gister nog een test gedaan om te kijken of het streepje misschien lichter werd... nogmaals lov23, sterkte! vind het zooooo erg voor je