Het is maar 1 forum, met veel vrouwen. Jong, oud, dik, dun, arm, rijk maar iedereen zit hier met dezelfde wens, dezelfde gedachtes. Iedereen krijgt met teleurstellingen te maken. WEER ongesteld, een miskraam Ik hou me dan altijd maar voor dat onze tijd nog wel komt! Ik moet zeggen dat ik daar ook niet aan twijfel, maar ook bij ons is de wens veel te groot om er niet veel mee bezig te zijn. Elke maand wachten duurt te lang Het is heel herkenbaar hoe veel vrouwen vlak voor hun NOD van alles denken te voelen. Ik ben zelf zo erg, dat ik na het vrijen rond de eisprong al denk dat ik iets voel. Ik dacht dat dat minder zou zijn nadat ik echt wist hoe het voelde om zwanger te zijn, maar integendeel. De wens is alleen maar groter en intenser. Gisteren stond in de krant, dat een kindje na 22 weken zwangerschap geboren is. Ze heeft gevochten en overleeft. Voor mij een teken, wonderen bestaan! Ik wil met dit topic aangeven hoeveel bewondering en respect ik heb voor iedereen die keer op keer de moed vind om weer een nieuwe ronde met hormoonbehandelingen en teleurstellingen door te gaan. Ik kan niet zeggen dat het voor iedereen goed gaat komen, kon ik het maar. Wat ik wel kan zeggen: hou vol, wonderen bestaan! Liefs Cath
Mooi geschreven Cath. We weten waarvoor we het doen toch?! Bij de een duurt het langer dan de ander, en sommige meiden dat altijd toch weer teveel zijn moeten via een grote omweg zwanger worden. Gelukkig bestaat deze site dat iedereen je toch weer hoop geeft en de moed er niet in laat zakken. We zijn er allemall voor elkaar. Groetjes Jolie
Heel mooi geschreven, maar je moet jezelf niet vergeten meid. Bij deze heb ik ook heel veel respect voor jou, vooral dat je zo iets moois zegt. En inderdaad onze tijd komt nog wel! Veel succes! Nancy