Weet iemand van jullie vanaf wanneer je de 1e tekenen van zwangerschap kunt herkennen.... Dus hoe vroeg zeg maar.. Tegen de nod aan ken ik de tekenen wel maar ik vraag me af hoe snel jullie iets gemerkt hebben..kan dit al na 'n paar dagen? Lijk me dat je voor de innesteling niets kunt merken toch??
Na de innesteling kan je al wat symptomen krijgen. Maar die symptomen en klachten kunnen soms net zo goed betekenen dat je ongesteld gaat worden... daarom is het zo 'moeilijk' Sommigen hebben wel al klachten voor hun NOD, anderen totaal geen klachten... het is heel persoonsafhankelijk.
het hoeft toch ook niet zo te zijn dat je een innestelings bloeding krijg.. nu 7 dagen voor mijn nod en 7 dagen na mijn ei mijn symptonen - hoofdpijn - moe - gevoelige tepels - ongesteldheids krampjes. steekjes met vlagen - witte zalfachtige afscheiding.. - honger kan dat wat betekenen?
Een innestelingsbloeding hoef je inderdaad niet perse te hebben. Sommigen merken er niets van. Ik ben nu zo'n 8 dagen voor m'n NOD en ik denk ook ruim een week na m'n eisprong (maar dat weet ik niet zeker). Klachen die ik nu heb zijn: - moe - af en toe misselijk (vandaag toch) - gisteren en vannacht het gevoel ongi te worden - wat meer afscheiding (wittig en niet echt dik maar meer vloeibaar) - borsten voelen wat groter aan (maar dat had ik normaal altijd voor ik ongesteld werd, ook met de nuva) Ik weet het dus allemaal niet.. voor hetzelfde geld zijn dit gewoon klachten voor je ongi wordt.. kan ook...
Hoi Na mijn ei 28 januari steeds ongi gevoel in onderbuik. blijft zeuren, Verder nergens last van, Ronde 1 dus spannend
ik heb bij mijn laatste menstruatie allemaal klachten gehad die konden duiden op een zwangerschap,dus ik ga er zeker niet meer vanuit dat ik zwanger kan zijn als ik zulke klachten heb hihi,ik wacht gewoon netjes af tot ik ongesteld ben of overtijd. Het gekke is dat ik bij mijn eerste zwangerschap totaal geen klachten heb gehad toen ik overtijd was,het kan zo verschillend zijn en je lichaam kan je ook zo voorde gek houden. liefs
lovepeet: Spannend hoor. laat je het even weten!!! Miranda: Je lichaam kan je aardig voor de gek houden. Bij mijn eerste in de 1e ronde zwanger. Zit nu ook in de eerste ronde en voel me hetzelfde als toen, het zou toch niet.......
De predictortst kun je 4 dagen eerder dan je NOD gebruiken zie predictor.nl. Dus de kans dat hij positief is is nihil. dan moet je een vroege eisprong gehad hebben. Anders nog te weinig Hcg in je bloed. wachten is lastig he.
hheey meid symtonen kunne erg vroeg beginne ik ben al anderhalve week misselijk overgeven en hooftpijn had van de week getestr en was neg heb vandaag 2 x getest en is 2x pos dus bij mij begon het Al erg vroeg
BERICHT VOOR LOVEPEET: Heb gevoelige borsten en laten we zeggen stevige tepels en die heb ik anders nooit. Ben 2 mnd geleden ook zwanger geweest misschien komt het daarvan......maar volgens mij kan het nog helemaal niet (had volgens mij afgelopen vrijdag mn ovu) dus ik verbeeld me maar wat. Had bij mn vorige zwangerschap op dg 11 innesteling (temp dook 1 dg naar beneden) en daarna menstruatieachtige klachten en was er van overtuigt dat dat het ook was maar was zwanger! Maar iedere keer kan het weer anders zijn dus was benieuwd wat de vroegste symptomen bij anderen zouden zijn..
@essiegio GEFELICITEERD!!!!! Ik heb geen symptomen,wel denk k innesteling bloeding gehad, ik ga nu vrijdag testen, geen idee wat ik moet verwachten.... 1e ronde was 71 dagen dus ja heb ook nog geen vergelijking materiaal... geniet ervan! @lovepeet predictor hoor je veel slechte berichten,misschien nog braaf paar dagen geduld hebben, en dan met kruidvat 2 voor 5 testen,zijn ook nogal precies volgens de verhalen... Succes! liefs miek
haha hallotjes.. maar het is zo moeilijk om af te wachten zit echt al vanaf vanochtend 9 uur ... * schaamtelijk * onafgebroken op het forum .. ik heb echt het idee het is zover deze keer al durf ik dat niet te hard te roepen,. mijn symptonen dan nog maar 1 keer op een rij. - wit zalfachtige afscheiding. - hoofdpijn - moe - honger gevoel. - ongi krampjes deze dag heel de dag gehad .. nou me instesteling kunnen zijn na 7 dagen - gevoelige tepels.. zucht !
Begrijp je volkomen. M'n huis begint te versmeren, mn vent klaagt steen en been en mn kinderen beginnen mager te worden. Wat brengt het toch een spanning met zich mee dat zwanger worden!! En wat is zo'n forum verslavend!