5e zwangerschap..2 kindjes...nu bang!!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door sandy590, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandy590

sandy590 Lid

29 feb 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste dames, Iedereen gefeliciteerd die znger is...maar ecbt feliciteren doe ik pas na twaalf weken. Ik kan t heel goed weten.. Ik heb twee jongens Nick van bijna vijf en Alex van bijna drie. Na de geboorte van Nick heb ik vanaf zijn teerste week een week in het zkh gelegen vanwege baarmoederinfectie en ben gecurreteerd. Ik had veertig graden koorts!! Na een week mocht ik naar huis en moest mijn man weer aan de slag...nog erg moe van narcose. Nadat we voor tweede gingen anderhalf jaar later een miskraam gehad met tien wekwn. Daarna gelukkig geen baarmoederinfectie...wel ppd (poztneprale depressie) Na twee jaar wilde we een derde maar dit ging na dertien weken fout...met eerste echo..twaalf weken zagen we dqt t kindke was afgebroken en vruxhtzak was gaan doorgroeien en ik voelde me nog zwanger...buik en borsten waren goed te zien..maar na dertien weken ee. spontane abortus (midkraam zo noemen ze dat in t zkh) met n bloeding dus naar t zkh..dachten dat alles eruit was...ja klopt de grote stukken...maar alsnog n halve week later weer 40 graden koorts!! Heb ik nooit...alsnog baarmoederinfectie en alsnog volgende dag gecurreteerd en mocht pas na bijna drie dagen naar huis...toen pas de verwerking...dit was januari...daarna heel lang niet gedurfd. nu na drie maanden oefenen weer zwanger maar heel onzeker!!! Wie heeft ook zoiets meegemaakt?

Liefs Sandy

2. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Hoi Sandy,

Welkom ten eerste. Wat een verhaal zeg.
    Ik ben nu ook voor de 5de keer zwanger van een tweede. Maar heb niet zoveel hevige dingen meegemaakt hoor.
    De langste tijd dat ik zwanger was, was 7 weken.
    De eerste keer was ik waarschijnlijk 5 weken zwanger en de 3de keer net 1 dag.

Als ik het goed lees ben je nu weer zwanger. Hoelang al?
    We duimen dat deze mag blijven zitten.

xxx

3. sandy590

sandy590 Lid

29 feb 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste working mum, ik ben nu vijfde keer zwanger van onze derde...24 aug hebben we onze eerste extra echo...ik ben dan rond acht weken. Nog drie weken duimen en afwachten. Ben nog niet misseljjk en dat vind ik wel gek...maar wel heel moe en zere borsten dus voel me wel n beetje zwanger...ik blijf goede hoop houden.

liefs sandy

4. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Wachten duurt lang. Gelukkig kan je rond de 8ste week al.
    Succes en hopelijk blijft jullie wondertje plakken.

5. boeffie81

boeffie81 Lid

19 aug 2012
    10
    0
    0
    hoi sandy,

je verhaal is herkenbaar. het verbaast mij hoeveel vrouwen 1 of meerdere miskramen meemaken in hun leven.
    er word toch niet echt openlijk over gesproken.
    Ondertussen beleef je het allemaal maar niemand in je omgeving begrijpt wat er met je aan de hand is. Ik ben nu voor de 4e keer in verwachting van mn tweede. Nog heel kort en heb me voorgenomen rustig aan het idee te wennen en mezelf nog niet te veel te hechten aan het idee. Het valt me zwaarder dan ik dacht. Ik droomde vannacht dat ik weer een miskraam kreeg.. vreselijk wakker worden. Ergens moeten we positief blijven ; ik heb een gezonde dochter dus het is ons eerder gelukt. Ik wil alleen maar zeggen dat je een van de vele bent , en ik begrijp precies wat je meemaakt. Ik kies er deze keer voor om het gewoon te zeggen aan de buitenwereld: Ik ben 4 weken zwanger en ik ga ervan uit dat ik in april/mei ga bevallen van een (of twee) gezonde zoon of dochter.
    Meiden heel veel succes en ga uit van het positieve!

6. sandy590

sandy590 Lid

29 feb 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi boeffie en working mum,

Ik ben nu acht weken.... woensdag mogen we dan ons wondertje voor t eerst zien!!! Ik ben behoorlijk beroerd dus zit zolang ik beroerd ben goed!! Vorige keren stopte dit ineens... eerste keer wist ik direct dat t fout was. tweede keer jnauari niet want borsten en buik bleven groeien en bleef moe dus dacht ik heb n keer geluk! Zagen we de echo was t foute boel... Ben nu pas echt blij als ik tien weken ben. Dan heb ik er echt veel vertrouwen in... plus na eerste en tweede echo. Wel heel eng hoor. Durf denk eerste keer niet te kijken tot ik hoor dat er wat zit en n hartje klopt.. ;)

Liefs Sandy

7. sandy590

sandy590 Lid

29 feb 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag na half drie weet ik meer....

8. Dreamer

Dreamer VIP lid