Toch ook maar....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinderkind, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Mijn man en ik hebben besloten dat wij ook zijn zwemmers gaan inleveren. Ondanks het feit dat we wel 2 keer in 1 jaar zwanger zijn geworden, willen we nu graag onderzoek naar de kwaliteit, de kwantiteit en al die andere dingetjes die ze kunnen testen. De huisarts stak het voor ons bekende 'geruststellende verhaal' af (m.a.w.: 2 mk, dat betekent in elk geval dat je samen vruchtbaar bent, etc.) maar de huisarts gaf ook aan dat het inderdaad wel vrij lang duurt voordat het opnieuw raak is. Mijn laatst mk was begin september '06 en nog steeds ben ik niet zwanger.
    Enerzijds ben ik blij dat we de stap hebben genomen (we zagen er al tijden tegenop) maar nu we de verwijzing hebben, hoeven we zelf alleen nog te zorgen dat de zwemmers heelhuids in het ziekenhuis belanden ;).
    Wel spannend, want uiteraard hopen we op goed nieuws, maarja, ik ben toch bang voor hetgeen we allemaal niet weten.
    Hopelijk komt het allemaal goed.

Dit wilde ik gewoon graag even van me afschrijven. Ik zit nu namelijk al in ronde 20 en eerlijk gezegd begin ik echt steeds zenuwachtiger te worden of het voor ons ook ooit is weggelegd.

Doeg,
    Anouk.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes!

Deel Deze Pagina