Hai meiden Had even een vraag. Moet je altijd iets van bloed verliezen als de innesteling begint? Heb zelf nog geen test gedaan maar voel me wel vreemd. pijnlijke borsten, stemmingswisselingen erg veel last van mijn onderrug (had ik daarvoor niet.) maar ik ben niet misselijk en heb ook geen bloedverlies.(innesteling). Moet jullie wel vertellen dat ik een verschrikkelijke onregelmatige ongesteldheid heb. dan is het 28 dagen dan weer 35 en dan weer daar tussen in. sorry voor die rare vragen maar ben een beetje in de war ik zou zeggen verstrooit kunnen jullie dat ook? groetjes Eveline
ik heb er ook niet echt veel verstand van maar ik ben heel misschien ook zwanger en ik heb geen innestel bloeding gehad. maar ik durf het niet zeker te zeggen of je wel of geen bloed verlies moet hebben. suc6 meid
ik meende zelfs dat de meeste vrouwen geen bloedverlies hebben bij de innesteling, maar hou me ten goede... nog even geduld dus en duimen!
de kans dat je bloedverlies hebt bij een innesteling is erg klein. ik hoor vaker dat het niet gebeurd als wel
Inderdaad, wat je zoal leest hier > ervaringen dus > is dat lang niet iedereen bloed verliest bij een innesteling.
ik heb ook geen bloed verloren.... dus het kan nog alle kanten op eveline succes ermee groetjes van Ramona
jee wat nog een hoop reactie's Gelukkig hoef ik me dan geen zorgen te maken. ik moet nog even geduld hebben voor ik me kan testen maar hou jullie op de hoogte. Hartelijk bedankt iedereen