Ik ben dus zwanger, een kerstkindje alleen dan niet met de kerst geboren maar verwekt we hebben een gezellige kerst gehad en volgende kerst hopen we onze kleine erbij te hebben en met zijn 3-en het te vieren. Ik heb al afspraak gemaakt bij de verloskundige 24.01.2007 om 11.30 uur voor een intake en dan doen we een echo inplannen voor de eerste week van februari (dan zou ik 8 weken zijn namelijk) Ik zit op een roze wolk hoor (of misschien een blauwe haha) Ik heb het mijn vriend verteld door een kartonnetje (in zo'n snoepvorm) met daarop "voor de liefste papa" met daarin een positieve zwangerschapstest foto (een digitale want die andere snapt ie toch niet haha) en een rompertje met daarop "papa's kanjer"
Van harte gefeliciteerd meiden. Ik mag me sinds vandaag ook zwanger noemen, joehoe! Geniet ervan! Liefs Joyce
Zo word wel snel moe zeg, niet normaal, ben kapot! maar toch kan ik niet blijer zijn, ik heb vandaag effe lekker zittend ondergoed gehaald bij de hema (lekker stretchy) want alles zat al zo vervelend strak rond mijn buik is niet normaal hoe opgezwollen die al is haha dan zit lekker ondergoed net effe fijner en dan mijn broek lekker laag laten hangen gaat (tot nu toe) nog perfect!
Gefeliciteerd! {|= Wat een geweldige manier om het aan je vent te vertellen...die blik is alles waard natuurlijk geniet er lekker van meis!