Zoals de titel het al zet...wanneer stop je met testen? Ik merk dat ik door m'n missed abortions in februari en juli het erg lastig vind om vertrouwen te hebben dus ik blijf testen... Hopend op elke keer oploop! En dan de schrik krijgen als het even niet meer lijkt op te lopen.. Dit zijn vandaag mijn testen... Zou 't OK zijn zo?
Ik vind je testen er goed uitzien hoor, ondanks dat bij de onderste de kleur niet mooi doorloopt. Ik heb maar op één dag getest, met twee of drie verschillende merken omdat ik het toen pas durfde te geloven dat ik echt zwanger was. In jouw geval zou ik evt nog een clearblue met week indicator doen en het daarbij laten. De eerste weken zijn nu eenmaal erg spannend. Probeer vertrouwen te hebben. Enne, gefeliciteerd!
Snap inderdaad dat het moeilijk is om vertrouwen te hebben. Dat is het sowieso de eerste weken maar zeker met jouw ervaringen. Die ene Kruidvat is inderdaad een beetje gek doorgelopen maar dat ligt denk ik aan de test en niet aan jouw HCG. Ik zou inderdaad mooi afsluiten met een CB digital met wekenindicator en dan proberen te wachten tot de 1e echo. Ik neem aan dat je extra of een vroege echo krijgt met jouw geschiedenis?
Testen zien er prima uit hoor! Tja ik zou zeggen gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt ik heb bij mijn 1e zwangerschap tot 18 dpo blijven testen. Een week later deed ik nog eens een tests en op 6 weken nog een clearblue met indicator gewoon puur voor mijn gevoel. Ik voelde me er beter en goed bij
Ik zou stoppen met testen. Testen zeggen namelijk niet altijd wat. De zwangerschap waar ik als eerst een knaltest had en bleef houden daarbij bleek het de eerste echo niet goed te zitten. Maar snap je onzekerheid zeker.
In principe zegt een oplopende test niets over het wel of niet goed gaan van een zwangerschap. Bij mijn 1e mk liepen de testen niet op en was het een graadmeter. Bij de 2e mk liepen de testen goed op en was erop de echo met 7 weken alleen een leeg vruchtzakje te zien. Een week nadat ik het vruchtje verloren ben had ik nog een dik positieve test. Ook van de week dus 3 weken later nog licht positief. Ik duim voor je dat het een gezonde zwangerschap is.
Allereerst gefeliciteerd! Zien er goed uit je testen! Ik snap dat je vertrouwen ver te zoeken is na een miskraam. Ik heb vorige maand een vmk gehad met testen die inderdaad niet opliepen. Ik was tot mijn grote verbazing meteen weer zwanger de ronde en ben 4 dagen voor NOD begonnen met testen. Op mijn NOD had ik een mooie test van de predictor express en de CB digitale gaf 1/2 weken aan. Sindsdien ben ik gestopt met testen, het gaf mij meer stress dan voldoening. Inmiddels ben ik bijna vijf weken en voel mij veel beroerder dan vorige maand. Langzaam aan krijg ik het vertrouwen weer terug en laat ik de testen lekker in de kast en ga ik genieten van mijn zwangerschap Doen wat goed voelt qua testen en vergeet vooral niet te genieten!
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb nog een cb gedaan die gaf 2-3 weken... (wat zou kloppen) ik heb het formulier van de vk ingevuld. En hoop dat ik het los kan laten....