hoelang ontpillen ?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door michelleee, 10 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    Hoii ik ben pas gestopt met de pil,
    ik ben zeker al flink 5 dagen aan het bloeden.. en zelfs voor dat ik was gestopt met de pil 2 dagen dus nu in totaal 7 dagen!
    Is dit de ontrekkings bloeding,, die gelijk over gaat in een normale bloeding?
    Hoelang duur het meestal voordat je je normale cyclus terug heb?

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Dit is gewoon onttrekkingsbloeding, nog geen echte menstruatie. Je zult eerst een eisprong ktijgen voordat je gaat menstrueren.

Ik had mijn cyclus gelijk op peil, maar heb een half jaar de tijd genomen om die rommel uit mijn lijf te hebben alvorens een kindje te willen dragen.
    Maar soms diurt het bij vrouwen wel een paar maanden.

3. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hier had ik na de pilstop een eerste cyclus van 41 dagen. Daarna 29, daarna ging het 36 geweest zijn maar was ik zwanger. Ik heb er niet op gewacht tot mijn cyclus regelmatig was, of niet ontpilt. Pil de deur uit en ervoor gegaan. Wens je veel succes toe!

4. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    Ik ging gelijk naar 29 dagen cyclus. Wel was het in het begin nog heel weinig .... Ik ben zelf na 4 maanden begonnen met 'proberen' en de 5e maand was ik al zwanger. Misschien had dat eerder gekunt maar ik vond het prettig om mn cyclus weer een beetje op de rit te hebben alvoor ik het wilde proberen.

Deel Deze Pagina