Zojuist een zwangerschapstest gedaan omdat ik me al enkele dagen duizelig voel en ook verhoging heb. Zit ook midden in Mn nieuwe cyclus en had dus eerst deze avond een positieve ovulatietest gedaan. Omdat ik toch las dat je met deze symptomen zwanger kunt zijn heb ik ook een zwangerschapstest gedaan. Nu denk ik zelf dat ik gek aan het worden ben maar ik zie in goed locht echt een minimaal streepje. Kunnen jullie met mij meekijken? Na vijf minuten was hij iets minder scherp en toen ik hem twee minuten later wilde weggooien zag ik dit. Alvast dank voor jullie reacties!!!
Ik zie een streepje, maar aangezien je aangeeft dat je op je eisprong wacht. Zou hij daar nog op kunnen reageren. Ik zou de komende dagen kijken of je test gaat oplopen. Ik weet wel dat hij een streepje kan geven bij naderende eisprong. Succes!
De streep is wel roze. Maar ik vraag me ook af omdat ik dit pas ma kng 8 min heb afgelezen en ik na vijf hem veel minder duidelijk zag dan dit, of hij dan nog geldig is. Er staat namelijk in de omschrijving dat je hem precies op vijf moet aflezen en daarna niet meer En wat bedoel je met +1? 😇
+1 bedoelen ze mee dat pandabeertje het eens is met elisabeth83 haar reactie/dat ze hetzelfde antwoord gegeven zou hebben als elisabeth83
Ook eens met Elisabeth, maar jeetje daar reageert een zwangerschapstest dan wel heel duidelijk op. Heb je gewoon normale menstruatie gehad?
Een zwangerschapstest kan op een eisprong reageren. Je schrijft dat je midden in een nieuwe cyclus zit, dus dan zou ik toch eerder aan je eisprong denken. Anders was je nu twee weken overtijd geweest en had je echt wel heel duidelijk positief moeten testen.
Mijn cyclus loopt nog niet helemaal lekker. Ik ben nu drie maanden gestopt met de pil en heb cyclussen gehad van 28 dgn, 16 dgn en 18 dgn. Zit nu op de 11. Ik bek puur gaan testen omdat ik me zo gek voelde.
Hoi hoi. Neem aan dat je laatste cyclus was die van 18 dagen is. 18+ 11 =cyclusdag 29. vind ik eerlijk gezegt beter kloppen. Weet je zeker dat je 18 dagen geleden ongesteld bent geweest.. toevallig iets opgevallen? 'Minder als normaal, korter etc etc Ik vind het namelijk een te mooie test voor een eisprong reactie. Ik zou morgen nog een x testen, zelfde merk. Als het streepje oploopt ben je in iedergeval zwanger. Als het namelijk van een eisprong zou zijn zou het streepje lichter moeten worden. Succes! Ben benieuwd waar dit heen gaat.
Dus je vorige cyclus duurde 18 dagen? En hoe was je bloeding op dat moment? Dan zou het wellicht ook kunnen dat je een ovulatie of innestelingsbloeding hebt gehad. Het zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat je dan nu zwanger bent terwijl je denkt dat je in je nieuwe cyclus zit. De enige manier op daar achter te komen is om nog een test te doen van hetzelfde merk (kruidvat 2v5) en kijken of hij oploopt. Nog korte uitleg over die testen: als je na 5 min een vaag streepje ziet, dan is dat al voldoende. Dan is er een streepje en deze wordt in het half uur daarna nog een stuk donkerder. De opdroogtijd is erg lang. Maar als er pas na bv 10 min een vraagje streepje is te zien, dan moet je de test als negatief beschouwen omdat hij dan niet meer betrouwbaar is. Moet Zeggen dat ik het ook eens ben met Septembermom, want het streepje is wel heel duidelijk voor een eisprong. Meestal zie je dan een heel licht streepje. (Zelf een keer getest) Spannend zeg! Hopelijk ben je gewoon zwanger en loopt je test mooi op in de komende dagen 😀 Houdt je ons op de hoogte?
Voor 2 weken overtijd als dat zo zou zijn, is het streepje veel te licht! Dan had de test onderhand echt moeten knallen! En hoezo het streepje te donker om op een eisprong te reageren? Lid Jane had zelfs een CB Digitaal 1-2 weken welke 100% op haar eisprong reageerde! Dus de intensiteit van het streepje zegt in mijn ogen he-le-maal niet dat je dan wel zwanger MOET zijn met zo'n streepje "omdat het te donker is om op een eisprong te reageren." Ik denk dat dat valse hoop creëren is voor TS......, sorry. Vooralsnog ga ik er vanuit dat het toch echt de eisprong van TS is. Daar kun je ook allerlei symptomen van krijgen.
Verschillende opties benoemen en mee hopen op de mooie uitkomst. Niemand van ons kan bepalen of zij wel of niet zwanger is. Dat kan alleen een bloedtesten op een oplopende zwangerschapstest. En als ik onbewust TS wel hoop heb gegeven, dan spijt me dat want dat is niet de bedoeling. Het is helaas afwachten en kijken wat de test doet.
Wat fijn dat je zo uitgebreid reageert! Ik ben van zondag 6 nov T/m wo 9 nov nog ongesteld geweest. Dus daarom vind ik het zo apart allemaal. Durf ook helemaal niet te hopen. Ik hoor graag weer van je!
Dank voor je reactie! Ik ben van 6 t/m 9 nov ongesteld geweest. Wel vond ik het apart dat ik helemaal geen klachten hiervan ervaarde. Normaal heb ik veel buikkrampen bij ongesteldheid en last van mijn rug en nu heb ik alleen maar een dag of vier 'gebloed'. Dit betekent dat ik dan nu weer op dag 11 zou moeten zitten. Ik ben puur gaan testen doordat ik die verhoging heb al een aantal dagen plus duizeligheid die niet weggaat. Ik twijfel nu heel erg omdat ook de ovulatietest positief was. En durf dus bijna niet te hopen. Ik ga vanavond nieuwe testen halen en meteen eentje proberen. En morgenvroeg ben ik van plan een CB digitaal test te gaan doen.
Je bent pas 3 mnd gestopt met de pil dus je kan ongiklachten nog niet gaan vergelijken. Ook moet je hem niet vergelijken met pil ongi's. Je zegt dat je verhoging hebt en meerdere klachten. Helaas moet ik je melden dat de griep heerst. Heb er zelf ook last van. En op je temp kan je alleen afgaan als je je hele cyclus netjes hebt getempt conform de juiste wijze: elke ochtend direct na wakker worden, rectaal en voor je je bed uit stapt. Ik zou toch er vanuit gaan dat het je ei is. Idd even doortesten. Wordt hij lichter dan reageerde hij op je lh piek. Wordt hij donkerder dan was je ongi een ovulatiebloeding
Ik houdt je topic in de gaten, ben erg benieuwd naar de uitkomst. Als je vanavond weer test dan 2 uur niet plassen en weinig drinken zodat je urine geconcentreerd is 😊
@Elisabeth83 Wat leuk dat jij ook zo benieuwd bent. Dank voor de tip. Ik heb besloten om vanaf 4 uur niet meer te drinken/plassen en dan om zes te testen als ik thuiskom. Spannend!