hallo allemaal ben net 1 dag terug van mijn vakantie,en wilde jullie dit even vertellen.. ik heb al veel vragen gesteld maar toen ik op vakantie was en na 4 dagen nog niet ongi was heb ik getest c.b digitaal en er kwam te staan dat ik zwanger ben,vervolgens heb ik hem 3 dagen later nog een keer gedaan en weer kwam op het schermpje zwanger te staan. ik ben echt blij,maar ik kan het moeilijk geloven omdat ik helemaal nergens last van heb,alleen wat gevoelige tepels. op vakantie had ik ook echt het gevoel dat ik ongi zou worden,en ook heb ik vanaf 3 weken daarvoor mijn temparatuur opgemeten,maar die is nu gewoon 36,8(ik zal van nature wel een lage temperatuur hebben) t eerste schot was trouwens raak..dit wilde ik jullie even laten weten,verder moet ik t geheim houden en t is toch fijn als je het even kunt vertellen. ik heb nog wel 1 vraagje..en dat is..wanneer moet ik een afspraak maken met de dokter??? groetjes van een hele blije zwangere kip
Nou, ik denk dat een felicitatie op z'n plaats is! Ik denk dat je volgende week een afspraak bij de dokter moet maken of bij de verloskundige.
Hoi Chanisse, gefeliciteerd! Wij zijn een week na NOD naar de huisarts geweest, gewoon op spreekuur. Hij heeft ons gefeliciteerd en verwezen naar een verloskundige. Eigenlijk doet hij niets, behalve het in de computer zetten voor de administratie. Met de verloskundige hebben we een eerst afspraak gemaakt voor een echo en een intake gesprek. Die zijn in week 9 en 11. Dat is het eigenlijk. Het voelt ontzettend onwerkelijk in het begin, en er is eigenlijk ook niet veel te doen behalve goed eten en lekker slapen. Ik vind het ook zo'n raar gevoel! Hoop dat je er wat aan hebt ... Groetjes en geniet ervan! Dominique
Gefeliciteerd meid. Kan me voorstellen dat het onwerkelijk is, maar wen er maar aan want er komt een kleintje aan!!! Leuk voor jullie, dus geniet ervan!
Ach ja.. ik had het zelfde als jou, geen symptonen.. temp helemaal niet hoger dan normaal. Maar kijk eens aan, al 24 weken zwanger! Het ene lichaam reageerd anders dan de ander! Gefeliciteerd! Groetjes Kalush
Gefeliciteerd meid!!! Ik had ook echt een gevoel dat ik ongesteld moest worden (heb ik eigenlijk nog steeds) Maar nu komen er toch wel wat meer zwangerschapskwaaltjes (errug moe, pijnlijke borsten) Ik zou zeggen: Geniet ervan!!!
Gefeliciteerd!!! Ik zou juist blij zijn als ik nergens last van had. Ik heb overal last van. maar ik hoop dat het snel over is. Fijne zwangerschap
hoi meid. Gefeliciteerd. Ik kon het in het begin ook niet geloven. Maar heb een vroege eggo gehad. En zag het hartje kloppen. En nu kan ik het ook pas echt geloven. Maar geniet ervan . Groetjes kim