Na afleestijd dikke streep.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sprits, Jun 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Hoi ervaringsdeskundigen,

Afgelopen dinsdag op 12 dpo een kv 2 voor 5 gedaan, waar na verstrijken van de afleestijd heeeeeel vaag een tweede streepje stond. Nooit gehad, maar als negatief beschouwd.
    Vannacht weer getest, dacht wel iets vaag te zien maar beschouwde hem weer als negatief. (was om 4 uur).
    Half slaperig tegen vriend gezegd, test is nega en weer in slaap gevallen.;)
    Vriend staat op om 7 uur, loopt naar de badkamer en zegt..."ehm, er staan toch echt 2 duidelijke strepen hoor"....
    Ik "huh?'...:(

Maar dat is dus na de afleestijd, heb dit nog nooit gehad met de kv test....hij is echt rose en duidelijk aanwezig, als de streep er binnen de 5 min zo duidelijk had gestaan was hij echt posi.
    Nu weet ik het echt niet. Ik kan nu geen foto plaatsen helaas!!
    Iemand ervaring met zo'n overduidelijke 2e rose streep, maar wel na de afleestijd??

Groetjes Sprits

2. sandra24

sandra24 Niet meer actief

Ik dacht dat je hem na die 5 minuten niet meer mocht vertrouwen. Ik hoop voor je dat er binnen de 5 minuten morgen een dikke streep verschijnt:)

3. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ik weet ook dat je niet meer na de afleestijd moet kijken, maar heb nog nooit zo'n duidelijk streep gehad na de 5 min. Ze bleven altijd gewoon wit, vandaar mijn verbazing eigenlijk.
    Is dit nieuw bij die kruidvattesten of wat?

Bedankt voor je reactie!

4. dilara1

dilara1 Bekend lid

Apr 25, 2012
    896
    1
    0
    heb je wel 5 minuten gewacht dan zo slaperig misschien denk je dat? maar is het niet zo na 15 minuten niet meer kijken ?
    misschien was het nog in die tijd doe gewoon nog een test

5. angie23

angie23 Niet meer actief

Hoi Sprits,

Ik ben geen ervaringsdeskundigen, maar ik denkt echt niet dat het een indroger is hoor! Zoals jij het omschrijft is de test gewoon positief. Jammer dat je geen foto hebt. Ik heb al héél wat kv testen versleten maar nog nooit 'duidelijke' valse lijntjes gehad. Het kan wel zijn dat de test niet goed door gelopen is maar dan ziet de test er over het algemeen ook vreemd uit.

Spannend hoor!! :D

Groetjes,
    Angie

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Heb het helaas wel gehad met de kv. Dat er toch een streep stond na afleestijd.

Maar wat is een dikke streep, heb je een foto? Eigenlijk is het niet betrouwbaar, maar doe nog eens een test en hou dan die 5 minuten goed in de gaten :). Soms duurt het even eer er een streep verschijnt, soms dus wel 5 minuten.

7. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    De testen zijn nu op helaas maar test morgen of zaterdag nog eens. zal zo ff kijkem of ik foto kan plaatsen.

8. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
  9. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Jullie mening nav de foto? Ooit gezien zo na afleestijd? Morgen maar weer eens testen.

10. piepoe

piepoe Actief lid

Dec 16, 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    duidelijk positief hoor deze test, zou er nog één doen als ik jou was!!!
    succes en voorzichtig gefeliciteerd alvast.

11. jomidi

jomidi Bekend lid

Oct 13, 2010
    904
    1
    0
    Duidelijk positief. Een indroogstreep is grijs. Ik heb dit wel vaker gehad met 2v5, en was altijd zwanger.

Voorzichtig gefeliciteerd!!

12. angie23

angie23 Niet meer actief

Die is toch gewoon positief! Kan me niet voorstellen dat zo'n duidelijke lijn vals zou zijn.

13. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ga ik ook doen, wordt morgen of zaterdag, ze zijn nu op.
    heb dit nog niet meegemaakt met de kv test. Hij ziet er wel positief uit, maar ja...die afleestijd he.

14. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Hoi,

Ook dat je hem pas zag na de afleestijd? Omdat er in de bijsluiter staat na 5 min. niet meer aflezen en als negatief beschouwen.;)

15. jomidi

jomidi Bekend lid

Oct 13, 2010
    904
    1
    0
    Ja hoor, heb wel eens 's ochtends getest (ik teste altijd voor NOD), bleef ie wit, kwam ik 'savonds thuis van het werk was er een heeeeeeel licht roze streepje te zien, echt veel minder duidelijk dan die van jou en was gewoon zwanger, elke keer werden de strepen duidelijker. Als ik niet zwanger bleek, bleef de test wit of kwam er een heeeeeeel dun grijs streepje.
    Denk echt wel dat deze positief is. Gezien je onderschrift is het je meer dan gegund en hoop ik ook echt dat het zo is.

16. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ik hoop het ook, wel beetje eng ook.
    Ik hoop dat volgende test meer duidelijkheid geeft, en dan wel binnen 5 min;)

17. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Voor een indroger vind ik het een te mooie streep.
    Je hebt getest op 12 dpo toch? Als je voor je nod test is je hcg vaak nog heel laag. Dus het kan zijn dat de test net iets langer de tijd nodig had om positief te worden.

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Vraag me af na welke tijd jij gestopt bent met kijken, deze is heel duidelijk positief. Jammer dat je geen testen meer hebt anders had ik het inderdaad wel geweten. Spannend zeg!!

19. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    heb echt 5 min gewacht :p, langer zelfs.

20. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Afgelopen dinsdag zat ik op 12 dpo, heb toen ook getest, zelfde verhaal alleen toen streepje bijna niet zichtbaar, was echt heeeel licht (ook na afleestijd), dus beschouwde ik als negatief.
    En nu vanochtend dit.

Share This Page