Oude en nieuwe verpakking Friso

Discussion in 'Flesvoeding' started by Irene82, Jun 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irene82

Irene82 Actief lid

Dec 20, 2006
    112
    0
    0
    Had voor de kleine op komst Friso voeding gekocht wilde het schepje even afspoelen maar was beetje te lomp en brak het schepje door. Dus maar even een tweede verpakking erbij gekocht. Deze was ten eerste stuk duurder dan het eerste pak, blijkt thuis dat het verbeterde receptuur is en andere verpakking. Kan ik nu wel met de oude beginnen en dan straks over op de nieuwe of zou dit klachten veroorzaken en kan ik beter de oude niet gebruiken. Ik weet niet of er veel verschil zit tussen de twee.
    Nog even vraagje, weet iemand waar de Friso standaard 1 het goedkoopst is, verschil tussen AH en Etos was namelijk al € 0,90 (AH goedkoper).

2. anne82

anne82 Bekend lid

Mar 16, 2008
    838
    0
    16
    Volgens mij maakt het niet zoveel uit met welke voeding je begint. Er zijn er meer die eerste de oude gebruikten en nu wel met de nieuwe verder moeten.

Waarom gebruik je overigens niet de voeding van de kruidvat, of van bonbebe. Ik heb eerst hypoallergene voeding gebruikt, tot 6 maanden, maar daarna overgaan op bonbebe standaard 2. Die verpakkekingen kosten maar 6,69 ofzo.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb gewoon dat nieuwe pak gebruikt gelijk naar de oude. ik ga de oude echt niet weggooien vind dat zonde :). het zou wel geen kwaad kunnen. als ze nog heel klein zijn merken ze het verschil misschien minimaal maar mijn dochter eet al van alles en die darmpjes zullen het verschil niet merken en alicia zelf ook niet.

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Waar het het goedkoopst is weet ik zo niet, koop het altijd bij de ah of kruidvat en verschilt 2 cent van elkaar.
    Hier heeft Luc dus wel veel last gehad van de overstap naar de nieuwe verpakking. Echt een dag lang krampjes en huilen. Ik persoonlijk zou dan meteen met de nieuwe beginnen en het risico niet nemen. Luc is wel erg gevoelig met eten en misschien is jou kleine dat niet.

5. famke84

famke84 Actief lid

Nov 21, 2007
    279
    0
    0
    verpleegkundige
    Friesland
    Jumbo is de friso het goedkoopst!

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    helaas hier geen jumbo in de buurt

7. HammyQ

HammyQ Actief lid

Jun 8, 2007
    115
    0
    0
    koop je het bij de Etos dan krijg je weer een babyzegel, zodra je een spaarkaart vol hebt dan krijg je 2,50 korting
    8)

8. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    echt niet, bij ons 9 euro!
    Bij DA kost het 8,50

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    gister 8,95 betaald bij de AH

10. Niet meer actief

7,79 bij onze DA

11. Natasja2

Natasja2 Actief lid

Feb 16, 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    Het zal waarschijnlijk hoofdzakelijk de verpakking zijn, die is aangepast. Ik zou zeker de oude verpakking niet weggooien! Ik kocht Friso 1 standaard voor 7,25 bij C1000 of Nettorama. Echt bizar hoeveel prijsverschil er is, zelfs tussen de verschillende vestigingen van dezelfde winkel (bv friso extra bij Kruidvat Dongen 9.99 en Kruidvat Nieuwegein 8.50).

groetjes, Natasja

Share This Page