Had voor de kleine op komst Friso voeding gekocht wilde het schepje even afspoelen maar was beetje te lomp en brak het schepje door. Dus maar even een tweede verpakking erbij gekocht. Deze was ten eerste stuk duurder dan het eerste pak, blijkt thuis dat het verbeterde receptuur is en andere verpakking. Kan ik nu wel met de oude beginnen en dan straks over op de nieuwe of zou dit klachten veroorzaken en kan ik beter de oude niet gebruiken. Ik weet niet of er veel verschil zit tussen de twee. Nog even vraagje, weet iemand waar de Friso standaard 1 het goedkoopst is, verschil tussen AH en Etos was namelijk al 0,90 (AH goedkoper).
Volgens mij maakt het niet zoveel uit met welke voeding je begint. Er zijn er meer die eerste de oude gebruikten en nu wel met de nieuwe verder moeten. Waarom gebruik je overigens niet de voeding van de kruidvat, of van bonbebe. Ik heb eerst hypoallergene voeding gebruikt, tot 6 maanden, maar daarna overgaan op bonbebe standaard 2. Die verpakkekingen kosten maar 6,69 ofzo.
ik heb gewoon dat nieuwe pak gebruikt gelijk naar de oude. ik ga de oude echt niet weggooien vind dat zonde . het zou wel geen kwaad kunnen. als ze nog heel klein zijn merken ze het verschil misschien minimaal maar mijn dochter eet al van alles en die darmpjes zullen het verschil niet merken en alicia zelf ook niet.
Waar het het goedkoopst is weet ik zo niet, koop het altijd bij de ah of kruidvat en verschilt 2 cent van elkaar. Hier heeft Luc dus wel veel last gehad van de overstap naar de nieuwe verpakking. Echt een dag lang krampjes en huilen. Ik persoonlijk zou dan meteen met de nieuwe beginnen en het risico niet nemen. Luc is wel erg gevoelig met eten en misschien is jou kleine dat niet.
koop je het bij de Etos dan krijg je weer een babyzegel, zodra je een spaarkaart vol hebt dan krijg je 2,50 korting 8)
Het zal waarschijnlijk hoofdzakelijk de verpakking zijn, die is aangepast. Ik zou zeker de oude verpakking niet weggooien! Ik kocht Friso 1 standaard voor 7,25 bij C1000 of Nettorama. Echt bizar hoeveel prijsverschil er is, zelfs tussen de verschillende vestigingen van dezelfde winkel (bv friso extra bij Kruidvat Dongen 9.99 en Kruidvat Nieuwegein 8.50). groetjes, Natasja